Goedeavond
Ik heb daarjuist de nieuwe internet box aangesloten, echter de beugel ontbreekt.
Kan u deze mij bezorgen?
Dank Steven
Goedeavond
Ik heb daarjuist de nieuwe internet box aangesloten, echter de beugel ontbreekt.
Kan u deze mij bezorgen?
Dank Steven
Dag
Waar kan ik een muurbeugel voor de nieuwe internetbox bestellen aub ?
Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen om er ene op te sturen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
gegevens ForumProfiel zijn aangevuld
mvg
bob
Dag
Ik dacht dat de muurbeugels voor de internet box niet verkrijgbaar waren, de mijne hangt al een jaar los aan de muur.
Kan er mij ook een muurbeugel opgestuurd worden voor mijn Internetbox aub?
Vandaag mij nieuwe internet box gaan ophalen en er zat ook geen muurbeugel bij. Bij gebrek aan duidelijk waar ik deze makkelijk kan bijbestellen, probeer ik het eens langs deze weg. :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.