Skip to main content

Goedeavond

Ik heb daarjuist de nieuwe internet box aangesloten, echter de beugel ontbreekt.

Kan u deze mij bezorgen?

Dank Steven

Dag @Steven73 thuislevering vrijdag 14/06/2024, bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Waar kan ik een muurbeugel voor de nieuwe internetbox bestellen aub ?

@PBob 

Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen om er ene op te sturen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

gegevens ForumProfiel zijn aangevuld

mvg

bob

Dag @PBob thuislevering 29/08/2024, bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi

Ik dacht dat de muurbeugels voor de internet box niet verkrijgbaar waren, de mijne hangt al een jaar los aan de muur. 😅

Kan er mij ook een muurbeugel opgestuurd worden voor mijn Internetbox aub?

Vandaag mij nieuwe internet box gaan ophalen en er zat ook geen muurbeugel bij. Bij gebrek aan duidelijk waar ik deze makkelijk kan bijbestellen, probeer ik het eens langs deze weg. :-)

Beste,

Is het mogelijk om een beugel te verkrijgen voor de nieuwe internetbox aub. Of kan ik dit ergens aankopen?

Alvast bedankt.

Mvg,

Kerremans

@Kerremans 

omdat de PX moderatoren u er ene zouden kunnen opsturen met Bpost, als ze maandag hier de draad terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst /belangrijk vindt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Kerremans  Woensdag is de levering van je beugel. Fijne dag nog

Ik heb zonet de internet box ontvangen, maar ik kan hem eigenlijk nergens neerzetten, dus ook niet installeren.
Kan mij ook een beugel worden nagezonden?

@Mutlie  Correctie is ok en beugel opgezonden. Groetjes ( succes met het ophangen 😉 )

Dank je wel voor de goede service (en telefoontje)!
Als het goed is moet het zeker gezegd!

Ik heb via mail de bevestiging van de correctie gehad. Hopelijk werkt de b-box (opgezegd) nog tot de internetbox (toegevoegd aan Flex) die vervangt ;)

@Luc.M 
@HeidiE 
Ik heb nog altijd geen bevesting (van Bpost) van de verzending van de muurbeugel.
Kan je dit eens nakijken? Zonder beugel kan ik de internetbox onmogelijk installeren.

Dag ​@Mutlie ik zie ‘thuislevering op 04/12/2024’ - maar kan ook nog geen Track&Trace-code terugvinden. Ik laat dit verder nakijken!

Dank je wel ​@HeidiE 
Ik hoor het wel

@Mutlie door de gelijktijdige (retro-actieve) wijziging is de levering niet correct doorgestroomd naar Bpost. Ik maak een nieuwe verzending klaar voor 06/12/2024, ook met thuislevering.

Bevestigingsmail volgt. Onze excuses voor het ongemak!

Fantantische service !!
Dank je wel!

Graag gedaan! 😊

Beste Proximus medewerkers, ook ik zou graag een muurbeugel ontvangen voor mijn Internet Box. Klantnummer staat in mijn forumprofiel. Alvast bedankt!

@navalo55  Aanstaande woensdag zal deze geleverd worden. Groetjes

@Kerremans  Woensdag is de levering van je beugel. Fijne dag nog

Beste Luc,

Bedankt voor de snelle reactie en levering. Echt top.

@Kerremans  Graag gedaan

Reageer