Ik gebruik al meerdere jaren het Norton antivirus abonnement van Proximus en heb hier tot voor kort nog nooit problemen mee gehad. De laatste maanden krijg ik echter steeds hetzelfde probleem, waarbij Norton mij de melding geeft dat mijn computer niet meer beschermd is. Als ik dan ga kijken wat er aan de hand is, blijkt dat ik mijn productsleutel opnieuw moet ingeven. Na het ingeven van mijn productsleutel zegt Norton dat er reeds een ander apparaat gebruik maakt van deze sleutel, steeds hetzelfde samsung apparaat dat mij niet toebehoort. Ik kan dan probleemloos het abonnement weer overzetten naar mijn eigen apparaat, en ben dan weer voor een paar dagen beschermd, tot opnieuw hetzelfde voorvalt en mijn licentie weer wordt afgenomen door dezelfde samsung gebruiker.
Ik heb hier een paar weken geleden via de chat met een proximus medewerker over gesproken, die heeft mijn Norton abonnement dan geannuleerd en een nieuwe opgestart met een andere productsleutel, maar dit heeft duidelijk niet geholpen.
Zijn er andere gebruikers die dit probleem ook voorhebben? Ligt het probleem mogelijk bij proximus of is het eerder waarschijnlijk dat mijn computer gehackt is? Of ligt het aan Norton zelf?
Alvast bedankt