Vraag

Meer data bij Pay & Go.

  • 4 February 2022
  • 12 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik slaag er nog steeds niet in ‘Meer Data’ op mijn Pay & Go te activeren.

Met de code #152*1#  in een oude telefoon werkt het wel maar niet op de site. En dat heb ik nu juist nodig. De Mifi met kaart zijn 150km van hier.

Hoe komt dat toch?

Ik word naar een lege pagina geleid ofwel kom ik nergens meer iets tegen van data.

?

 


12 reacties

Er zijn blijkbaar problemen met myproximus accounts kan hier zelf voor het ogenblik niet inloggen op de app

Reputatie 7
Badge +3

@Martin @Evarist_01 Ja er zijn blijkbaar problemen, Ik kan zelf ook momenteel niet op mijn MyProximus.Hopelijk snel opgelost.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M bij mij is het nu in orde gekomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Dat is heel goed nieuws.Bij mij spijtig genoeg nog niet:relaxed: Maar dat is een teken dat ze er volop nog mee bezig zijn om het in terug in orde te krijgen.Bedankt alvast voor de feedback.Groetjes,Joel

ter bijkomende info: ik had het gemeld via de functie schudden met je gsm 

Reputatie 3
Badge

Hola Pola. Het probleem sleept al bijna een jaar aan.

Het is niet de eerste keer dat ik het meld.

Reputatie 3
Badge

Ik krijg maar geen antwoord. Al een jaar.

Werkt het in beide gevallen niet zowel niet als je probeert via de myproximus app alsook niet via de myproximus webversie als je inlogt op het myproximus account dat je apart aangemaakt hebt voor de P&G sim in je MiFi?

Reputatie 3
Badge

In beide gevallen werkt het niet.

Het enige wat werkt is ter plaatse gaan, de kaart uit de Mifi halen en in een oude telefoon stoppen. Dan kan ik met een code belkrediet omzetten naar Data.

Maar dat komt niet goed uit voor mij. De kaart ligt op 150km van waar ik meestal ben.

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01

k ga nog eens op zoek naar iemand om te helpen

Het gaat toch over het nummer dat eindigt op 65? 

groeten

tina

Reputatie 3
Badge

OK, bedankt. En het nummer eindigt inderdaad op 65.

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01 

beste,

ik ga je een mail sturen vanuit mijn eign werk-mailbox

kan je mij dan met printscreens sturen wat je precies wil doen en wat niet lukt?

ik denk dat ik wel collega’s heb die het willen bekijken, maar de info vh forum is nogal vaag en verwarrend voor hun; en in stukken… niet makkelijk..

Goed ?

groeten

Tina

Reageer