Skip to main content
Vraag

mails springen steeds terug op ongelezen in thunderbird


In thunderbird springen mijn mails steeds terug op ongelezen sinds de laatste update van thunderbird.

Als ik via mijn gsm mijn mails lees, staan ze wel correct.

Heb de inbox map al hersteld in thunderbird, maar de fout komt altijd terug.

vandaag kreeg ik volgende foutmelding van thunderbird :

 Serious error while processing UID FETCH (MsMessageReadFail(74/236))

Kan iemand mij helpen aub ?

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 30 januari 2022

Dan vul je best het webformulier in waarvan sprake is hier → e-mail probleem en de oplossing ervan


  • Rising star
  • 24 reacties
  • 30 januari 2022

Bij mij zijn de problemen in thunderbird  net op dezelfde manier begonnen, om te belanden in de huidige situatie d.w.z. alle mails die nu binnenkomen verdwijnen spoorloos na korte tijd. In eerste instantie dacht ik dat het probleem bij mij lag,  maar niets was minder waar. Na op het forum wat opzoekwerk gedaan te hebben is het overduidelijk (ze geven het ook toe) dat het probleem bij Proximus zelf ligt en dat zij maar niet opgelost krijgen,  ikzelf zit híer reeds 14 dagen te sukkelen, anderen blijkbaar reeds langer.


Martin
  • 33969 reacties
  • 30 januari 2022

En heb je ook al het webformulier ingevuld en doorgestuurd.


  • Rising star
  • 24 reacties
  • 30 januari 2022

Inderdaad, ben geregistreerd en kreeg  een automatische replay dat men mij zal contacteren, Ben ne keer benieuwd....😉


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 januari 2022

@Martin 

ik heb mij hierop geregistreerd.

met mijn gmail of de @proximus mail van mijn man heb ik dit niet in thunderbird


Martin
  • 33969 reacties
  • 30 januari 2022

zelfs als je bedoelt dat je de prox mails binnenhaalt via gmail dan nog moet je het @proximus mail opgeven voor de registratie, want de problemen doen zich voor op het Skynet/proximus mailsysyteem 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 januari 2022

@Andre_0157 @Martin 

ik begrijp ook niet dat dit nog niet sneller is opgelost. 

Dit is echt niet te doen om zo je emails binnen te krijgen 

Ik had hierover al eens gecommuniceerd met de ‘proximus assistent’, maar die schoof de fout op thunderbird…..


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 januari 2022

@Martin 

ik heb mijn @skynet mail geregistreerd.

Ik heb geen problemen met de andere mails (gmail/proximus) binnen te halen en lezen in dezelfde thunderbird


Martin
  • 33969 reacties
  • 30 januari 2022

Dan is dit inderdaad voldoende.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 januari 2022

@Martin  worden businessklanten sneller geholpen ?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 31 januari 2022

@Christag @Andre_0157 Het probleem zal 24-48u nadat u het formulier hebt ingevuld verholpen zijn. Onze excuses voor de hinder. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 31 januari 2022

@HadewychT 

ik heb gezien dat  afgelopen week er nog een update is geweest bij thunderbird, maar dit heeft ook niets veranderd. Integendeel, ik krijg sommige mails nu zelfs 10 keer onvolledig binnen …

Hopelijk krijgen jullie dit snel opgelost.  Alvast bedankt.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 februari 2022

@HadewychT  word ik ook verwittigd als het probleem is verholpen ? Ik zie nog geen verschil


Martin
  • 33969 reacties
  • 2 februari 2022

er zijn gisteren terug problemen opgedoken  mss moet je terug een webformulier invullen? zie 

UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 februari 2022

@Martin  en kan ik dan ook persoonlijk verwittigd worden. Is ondertussen al lang genoeg bezig. Dit is echt geen werken zo.  Alles springt terug. Mails die ik verplaats blijven staan . Problemen worden alleen maar groter zo.  Mails verwerken is nu heel tijdrovend en zeer frustrerend !!!!!!!

Business klanten zouden dan direct geholpen worden….  Een telefoontje om te bevestigen dat jullie er aan werken zou ook mogen.


Martin
  • 33969 reacties
  • 2 februari 2022

kan je via je contactpersoon als business klant niet meer informatie krijgen?