Beantwoord

Mails niet ontvangen

  • 18 January 2018
  • 29 reacties
  • 1756 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Krijg je andere mails dan toch nog binnen op je proximus-adres (Belgacom.net?) ?
En weet je welke foutmelding de bank dan exact kreeg ? Normaalgezien staat er in die mail een reden waarom die niet afgeleverd kan worden.
Ik heb sedert gisteravond hetzelfde probleem. Gebeld naar proximusdiensten maar volgens deze man niets aan de hand!! De mails komen op geen enkel toestel binnen.
situatie: Ik ontving gisteravond een reactie op een mail die eerder ook naar mij verstuurd werd, maar de originele mail kwam deze nacht pas toe. Bleek dat er ondertussen een zestal mails niet in mijn mailbox zaten.
Deze nacht over een periode van verschillende uren kwam alles binnen.
Het probleem duurt echter verder. Deze namiddag ontving ik mails die vanmorgen om 8uur verstuurd werden. Dat zag ik pas als ik antwoordde op de mail. Nu net, komt een mail binnen die een half uur geleden verzonden werd...
Die melding die de bank kreeg ging blijkbaar op voor een ander e mail adres, voor deze ( meerdere ) die n belgacom account werden verzonden kregen zij geen melding dat deze onbestelbaar of niet afgeleverd zou zijn. Dinsdagavond hab ik dan toch van de bank een mail ontvangen maar al die andere dus nog steeds niet
Ik probeer het bij de bank op te vragen maar vrees dat dit niet evident is, enige wat ik nu kan meegeven is dat de verzender info@santanderconsumerbank.be is en mijn mail adres= de bedoelde ontvanger christan.coppens@belgacom.net

Reageer