Vraag

Mailprobleem

  • 29 March 2022
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoe komt het dat in webmail meer mails staan dan in outlook? Er zijn mails bij die ik niet door gekregen heb. En in spam staan mails van officiële instanties. Hoe krijg ik mijn webmail volledig in outlook?


7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie nog iets in webmail.

Verzonden mails staan in concepten terwijl ze in outlook bij verzonden mails staan.

De mails worden wel ontvangen.

Reputatie 7
Badge +4

Zijn de mails die je niet te zien krijgt in je outlook van een bepaalde afzender ? Vind je ze dan nergens terug of zitten ze in een aparte map ? 

Voor mails die ten onrechte bij spam zitten kan je via ‘meer’ aangeven dat dit geen spam is. 

Wat bedoel je juist met de melding die je in je profiel hebt gezet ivm je outlook ? 

Reputatie 4
Badge +1

@HadewychT 

De mails zijn van verschillende personen. Er zijn mails bij in webmail die ik bewaard had in outlook en in webmail staan mails die ik ooit verwijderd heb in outlook.

Tussen 29/04/2015 en 30/1/2022 zitten op webmail, mails die ik in outlook heb staan en mails die niet in outlook staan. Bij het laatste zijn mails die ik bewaard had in outlook en ook die ik verwijderd had in outlook.

 

Wat op mijn profiel staat is opgelost.  Ik ga dat verwijderen. Outlook maakte toen geen verbinding meer met internet. 

Reputatie 4
Badge +1

@HadewychT 

Hoe krijg ik die mails terug in outlook?

Reputatie 5
Badge +2

sedert 10 maart werkt skynet bij mij ook niet meer via outlook, ik moet steeds naar de mailbox gaan van proximus, 

ik krijg via outlook deze mail, maar ik krijg aan geen kanten het in orde

 

Accountstatus:

De laatste geslaagde synchronisatie was om 10/03/2022 12:55:23 UTC.

Oplossing

Als u de nieuwe Mail-ervaring op Outlook.com gebruikt:

• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen en selecteer vervolgens alle Outlook-instellingen.

• Selecteer E-mail synchroniseren om uw Verbonden accounts te zien.

• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.

Als u de klassieke versie van Outlook.com gebruikt:

• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen > E-mail > Verbonden accounts.

Reputatie 4
Badge +1

Schijnbaar heb ik een ingewikkeld probleem waar niemand een antwoord op weet. Geweldig!

Reputatie 4
Badge +1

Ik wacht nog op antwoord dat er schijnbaar nooit gaat komen!

Reageer