Vraag

mailbox pw aanpassen

  • 3 October 2022
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 2
Badge

vroeger bestond er onder products een mogelijkheid om je mailboxen te bekijken en/of pw aan te passen

deze optie is verwijderd

op proximus webmail , kan je je pw resetten met een mail naar je jezelf.. maar indien je je pw niet meer hebt ? en niet kan aanloggen op webmail ?

volgens de help pagina - onder products - mail mail opties ?????????

op je gsm ?

1; heb geen gms ???

 

gebruikersvriendelijk is nog ver te zoeken.

45min aan de telefoon en kunnen het ook niet.

mail account verwijderd aangemaakt - 24h wachten ..

en als je nu een dringende mail moet beantwoorden ???

alvast bedankt voor enig antwoord, Guy


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@guy_przytula Proximus kan je een nieuw wachtwoord geven voor je mailbox indien je telefonisch contact met ons opneemt.

 

Reputatie 2
Badge

dat heb ik dus geprobeerd (45min aan de lijn)

waarom kunnen we ons eigen pw niet meer aanpassen ?

het lukte hun ook niet

dus mailbox verwijderd/aangemaakt en nu moet je 24 wachten, want je krijgt een melding

je mailbox wordt gemigreerd naar een nieuwe webmail .. later proberen

Guy

Reputatie 7
Badge +4

In My Proximus onder Producten - Proximus Mail is het voor zover ik kan zien toch nog altijd mogelijk het maillbox paswoord te wijzigen (zonder dat u het oude moet kennen)

inderdaad → 

→ Producten Mailbox wachtwoord instellen | Proximus

 

Reputatie 7
Badge +5

@guy_przytula Dit komt vermoedelijk door de migratie van je mailbox.

Reageer