hier hetzelfde probleem
Ondertussen kunnen de mails weer geopend en gelezen worden, maar er is blijkbaar nog geen coördinatie tussen de mailbox via de site en de mailbox via de app op de smartphone. Gelezen mails bij de één blijven ongelezen staan bij de andere… tot je ze ook daar hebt geopend… Problemen blijven dus maar duren!
E-mailadres doorgegeven via privé bericht. Problemen sinds vorige vrijdag.
Nu niet verwonderd zijn als je mailbox vol SPAM zit, door je mailadres hier openbaar te maken.
die zit sowieso al vol spam
Blijkbaar nog steeds geen coördinatie tussen mijn mailbox via de site en mijn mailbox via de app op de smartphone. Nieuwe berichten blijven in mijn mailbox (site) steeds ongelezen terug komen tot ik ze in mijn mailbox (app) als gelezen markeer en omgekeerd. Wel heel vervelend!
Bovendien staan in mijn map verzonden (site) alle mails in het vet en kunnen deze niet als gelezen worden aangeduid.
Gelieve te willen zorgen voor een spoedige oplossing.
Ben ik de enige die problemen met z’n mailbox blijft ondervinden? Of heeft iedereen het ondertussen opgegeven en zich neergelegd bij de reeds maanden lang voortdurende problemen?
Er is immers nog steeds geen coördinatie tussen de app op de smartphone en de site. Mails blijven steeds ongelezen terug komen op de site tot ik ze via de app als gelezen heb aangeduid. Verzonden mails blijven op de site allemaal in het vet staan en er kan geen onderscheid worden gemaakt tussen gelezen en ongelezen mails. Bij het opmaken van een nieuwe mail via de site blijft de tekst maar haperen en moet de cursor steeds in het tekstveld worden terug geplaatst. Om zot van te worden...
Kortom de problemen blijven maar duren. Je zou er de moed bij verliezen. Mijn kinderen zijn ondertussen alle 3 overgestapt naar Telenet. Ik begin het toch ook serieus te overwegen en dit na vele jaren trouwe klant te zijn bij Belgacom/Proximus...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.