Skip to main content
Vraag

Mailbox problemen


jowantje
Forum|alt.badge.img+1
Wanneer gaan die mailbox problemen nu eindelijk eens van de baan zijn????

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 494 reacties
  • 6 juni 2022

hier hetzelfde probleem


jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 8 juni 2022

Ondertussen kunnen de mails weer geopend en gelezen worden, maar er is blijkbaar nog geen coördinatie tussen de mailbox via de site en de mailbox via de app op de smartphone. Gelezen mails bij de één blijven ongelezen staan bij de andere… tot je ze ook daar hebt geopend… Problemen blijven dus maar duren!


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 8 juni 2022

@jowantje Kan je ons via je je forumprofiel laten weten over welk emailadres dit gaat? Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?


jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 8 juni 2022

E-mailadres doorgegeven via privé bericht. Problemen sinds vorige vrijdag.


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 240 reacties
  • 8 juni 2022

@jowantje 

Nu niet verwonderd zijn als je mailbox vol SPAM zit, door je mailadres hier openbaar te maken.


Martin
  • 33963 reacties
  • 8 juni 2022

die zit sowieso al vol spam 😊


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 8 juni 2022

@jowantje Ik heb een ticket aangemaakt voor je probleem. 

@Jan Zijn emailadres is niet openbaar gemaakt dus dit zal vermoedelijk wel meevallen. 😊


jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 16 juni 2022

Blijkbaar nog steeds geen coördinatie tussen mijn mailbox via de site en mijn mailbox via de app op de smartphone. Nieuwe berichten blijven in mijn mailbox (site) steeds ongelezen terug komen tot ik ze in mijn mailbox (app) als gelezen markeer en omgekeerd. Wel heel vervelend!

Bovendien staan in mijn map verzonden (site) alle mails in het vet en kunnen deze niet als gelezen worden aangeduid.

Gelieve te willen zorgen voor een spoedige oplossing.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 16 juni 2022

@jowantje Dit is doorgegeven voor onderzoek. 


jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 23 juni 2022

Ben ik de enige die problemen met z’n mailbox blijft ondervinden? Of heeft iedereen het ondertussen opgegeven en zich neergelegd bij de reeds maanden lang voortdurende problemen?

Er is immers nog steeds geen coördinatie tussen de app op de smartphone en de site. Mails blijven steeds ongelezen terug komen op de site tot ik ze via de app als gelezen heb aangeduid. Verzonden mails blijven op de site allemaal in het vet staan en er kan geen onderscheid worden gemaakt tussen gelezen en ongelezen mails. Bij het opmaken van een nieuwe mail via de site blijft de tekst maar haperen en moet de cursor steeds in het tekstveld worden terug geplaatst. Om zot van te worden...

Kortom de problemen blijven maar duren. Je zou er de moed bij verliezen. Mijn kinderen zijn ondertussen alle 3 overgestapt naar Telenet. Ik begin het toch ook serieus te overwegen en dit na vele jaren trouwe klant te zijn bij Belgacom/Proximus...