Vraag

Mailbox geblokkeerd

  • 20 August 2020
  • 19 reacties
  • 468 Bekeken

Mijn mailbox is al bijna een week geblokkeerd,
heb al verschillende keren dat formulier (voor verwijderen zwarte lijst) mijn ip adres en mail adres ingevuld maar niks helpt.

Heb heel men mac gescand geen probleem gemeld, heb constant anti virus scanner aanstaan en die meld geen probleem. zal wel graag zo snel mogelijk mijn mailbox am255261@skynet.be terug willen.
Graag een antwoord en een oplossing !!

Begin dit wel beu te worden !!


19 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je mailbox terug open gezet. Alles zou terug moeten werken nu.

Ik zie dat dit niet de eerste keer is dat je dit voorhebt. Het is inderdaad wel zeer belangrijk een up-to-date  anti-virusprogramma en firewall op je computer te hebben staan om je te beschermen tegen misbruik. 

Hallo, wel nu is mijn mail box (fb17778@skynet.be) geblokkeerd. Ik ben wel verbonden met de mail servers, maar krijg niets verzonden of ontvangen. Na het lezen van  andere die dit voor hebben , heb ik alle Pc’s en Laptop’s grondig op malware gescand, heb het wachtwoord verandert, en deze is geaccepteerd door de smpt server/relay server voor mijn mail box, maar niets mag helpen. Krijg altijd een melding op de professionnelle mail adres de melding “451 4.4.0 dns query failed”.

Heb dit al aan de support doorgegeven maar ik zie niets gebeuren, mail is nu al meer dan een week onbruikbaar, dit begint vervelend te worden. Wat kan ik meer doen?

 

Pas maandag komen de prox forummedewerkers terug langs hier op het forum om je hierbij verder te helpen.

Ok bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, wel nu is mijn mail box (fb17778@skynet.be) geblokkeerd. Ik ben wel verbonden met de mail servers, maar krijg niets verzonden of ontvangen. Na het lezen van  andere die dit voor hebben , heb ik alle Pc’s en Laptop’s grondig op malware gescand, heb het wachtwoord verandert, en deze is geaccepteerd door de smpt server/relay server voor mijn mail box, maar niets mag helpen. Krijg altijd een melding op de professionnelle mail adres de melding “451 4.4.0 dns query failed”.

Heb dit al aan de support doorgegeven maar ik zie niets gebeuren, mail is nu al meer dan een week onbruikbaar, dit begint vervelend te worden. Wat kan ik meer doen?

 

hi, ik vind je vermelde mailbox niet terug, kan je even je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik verder na wat er misloopt

HI, sorry mijn fout het juiste mail adres is xxx  de gebruikte aliasen zijn xxx en xxx . Ik heb ook mijn profiel aangepast met nodige info.Ik dank U bij voorbaat,

FYI: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reputatie 7
Badge +4

hi @MP1960 
i kzal je mailbox terug vrijgeven
ik raad je wel aan om je wachtwoord nog even te resetten hiervoor
ik heb ook je privegegevens uit je post verwijderd

Hallo, OK bedankt. En waarom werd mijn mail geblokkeerd?

Nu, ik had al mijn PSW verandert. Maar heb het terug gedaan. En spijtig genoeg geen verandering in de situatie. Nog altijd geen mail verkeer.

Reputatie 7
Badge +4

@MP1960 Krijg je een foutmelding als je je mail wil ontvangen/verzenden ? Gebruik je hiervoor een mailprogramma  ? Kan je eens testen op webmail.proximus.be of het dan werkt ? Als dit werkt moet je de gegevens in je mailprogramma eens nakijken.  De nodige info daarvoor vind je hier

Hallo, Ik krijg op geen enkel mail prog.  één foutmelding, allen zeggen dat ik verbonden ben. Ook op prox.mail. Mvg

Hallo, Nog een extra info, dit is de replay van een ander mail prog. wanneer er van relay.proximus.be een mail wordt verstuurt.

DNS Error: 1438257 DNS type 'mx' lookup of paruys-roeland.net responded with code SERVFAIL

AUB, los dit op wat het proximus mail adres is ons hoofd mail adres alle correspondentie gebeurd ermee?

ps: het probleem begon hoogst waarschijnlijk wanneer proximus stopte met gratis de naam als internet pagina te voor zien. Als DNS naam paruys-roeland dus.

 

 

 

 

 

Ter info:pas maandag komt hier iemand van het Prox forumteam terug langs om je verder te helpen

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, Nog een extra info, dit is de replay van een ander mail prog. wanneer er van relay.proximus.be een mail wordt verstuurt.

DNS Error: 1438257 DNS type 'mx' lookup of paruys-roeland.net responded with code SERVFAIL

AUB, los dit op wat het proximus mail adres is ons hoofd mail adres alle correspondentie gebeurd ermee?

ps: het probleem begon hoogst waarschijnlijk wanneer proximus stopte met gratis de naam als internet pagina te voor zien. Als DNS naam paruys-roeland dus.

 

 

 

 

 

kan je ons een aantal voorbeelden dorogeven van momenten waarop je hebt proberen te verzenden via de webmail ?
dan kunnen we dit verder laten nakijken

Hallo, hierbij een andere 

 

Reputatie 7
Badge +5

@MP1960 Kan je ons voorbeelden bezorgen? Wanneer, naar welk adres?

Hallo, nu begrijp ik er niets van, het is mijn mail adres dat niet werkt.

Reputatie 7
Badge +5

@MP1960 Dus als ik het goed begrijp kan je geen mails ontvangen of versturen via jouw email adres? Heb je dan eventueel voorbeelden van mensen die naar jou een email hebben proberen sturen?

Kijk hoe kan ik dat weten van anderen, als ik van mijn eigen ander (prog) mail adres iets verstuur naar dat van proximus, dan komt er niets binnen.

En dat sinds het gratis DNS service is stop gezet om een proximus (skynet) gehoste webstek te hebben.

Sinds dien geen mail verkeer meer, maar krijg geen fout melding van proximus outlook zegt wel dat ik verbonden ben, wel van andere mail providers. Zie hier boven AUB.

Reageer