Skip to main content

Mail van skynet rejected door andere providers


Sinds gisteren worden mails van Skynet naar MSN.com en Hotmail.com en andere domeinen

 

fout gegenereerd door MSN.com ? !--startfragment>

5.3.0 - Other mail system problem 550-"5.7.515 Access denied, sending domain SKYNET.BE doesn't meet the required authentication level.!--endfragment>

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2258 reacties
  • 17 juni 2025

@N Vancoillie 

Stuur je de emails via een outlook programma of rechtstreeks via de webmail? Webmail | Proximus

 

Geert


Walter V R
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 17 juni 2025

Ik had iets gelijkaardig vandaag. Bij een reply-all met mijn Skynet adres vanuit Microsoft  Office Outlook werd 1 van de bestemmelingen geweigerd

 

The following message to <xxxxxxxxxx@hotmail.com> was undeliverable.

The reason for the problem:

5.3.0 - Other mail system problem 550-"5.7.515 Access denied, sending domain SKYNET.BE doesn't meet the required authentication level. The sender's domain in the 5322.From address doesn't meet the authentication requirements defined for the sender. To learn how to fix this see: https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=2319303 Spf= Pass , Dkim= Fail , DMARC= Pass [PA4PR08MB7619.eurprd08.prod.outlook.com 2025-06-17T09:46:11.643Z 08DDACFBE7E87915] [DU2PR04CA0273.eurprd04.prod.outlook.com 2025-06-17T09:46:11.655Z 08DDA630678DC54E] [DB5PEPF00014B92.eurprd02.prod.outlook.com 2025-06-17T09:46:11.655Z 08DDA9154B2CAE86]"

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 juni 2025

Berichten werden verstuurd vanuit outlook. Waarschijnlijk doet het probleem zich alleen voor als er attachments zijn .


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 juni 2025

heb ook het zelfde probleem, ook zonder bijlage

mail verstuurd vanuit outlouk met skynet email adres naar hotmail adres 


Martin
  • 34486 reacties
  • 19 juni 2025

TBI: Is een gekend probleem dat ook al enkele dagen gemeld werd.

het antwoord was een dag geleden:

We hebben inderdaad meerdere klachten ontvangen die allemaal in dezelfde richting gaan.

Het probleem is gemeld bij ons Mail-team en we wachten momenteel op hun reactie om meer details en een oplossing te krijgen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3565 reacties
  • 20 juni 2025

@Walter V R ​@N Vancoillie ​@dirk vrints Onze mails worden momenteel inderdaad aanzien als spam door Microsoftmailboxen (msn, hotmail, gmail,...). Dit moet door Microsoft aangepast worden. 

Als tussenoplossing kan de eigenaar van zo’n adres wel naar zijn spamfolder gaan en 1 proximus- of skynet-mail aanduiden als ‘geen spam’ . Daarna zouden al onze mails wel terug binnen moeten komen. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 juni 2025

Tussenoplossing werkt niet voor dit probleem want mails komen niet door tot in de MSN mailboxen .


Martin
  • 34486 reacties
  • 21 juni 2025

De rejects door Microsoft mail is precies opgelost.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 23 juni 2025

Probleem doet zich niet meer voor . Bedankt


Walter V R
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 25 juni 2025

Voor mij mag dit ook afgesloten worden