Beantwoord

Mail problemen

  • 6 april 2019
  • 7 reacties
  • 2164 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 186 reacties
Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen of verzenden via mijn skynet-account. Heeft dat iets met de storing te maken? Het lukt me wel met mijn microsoft-account.
icon

Beste antwoord door Martin 7 april 2019, 08:33

heb je voor uitgaande e-mail server:

Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL

ingesteld zoals in de bovenstaande link die ik meegegeven heb.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

ook niet rechtstreeks via http://webmail.proximus.be
zie ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html
lukt het niet dan ook eens proberen nadat je bbox even 10 seconden volledig stroomloos gezet hebt.
Reputatie 2
Badge
Ik heb de inkomende en uitgaande server aangepast volgens uw richtlijnen maar de synchronisatiefout en verzendingsfout blijft bestaan en zet zo de tests in concepten. Ergens is er toch nog iets mis. Met outlook wekt het perfect.
Reputatie 2
Badge
Het ontvangen van skynet berichten lukt weer, het verzenden nog niet. Er is sprake van een certificaat probleem.
Reputatie 2
Badge
Ik krijg als melding "smtp.skynet.be:587.0 is ongeldig. Vandaar de verzendigsfout.
heb je voor uitgaande e-mail server:

Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL

ingesteld zoals in de bovenstaande link die ik meegegeven heb.
Reputatie 2
Badge
Is nu opgelost. Kan alles terug verzenden en ontvangen. De laatste SSL stond niet aangevinkt. Bedankt voor uw hulp Marin. ☺
Graag gedaan en nog een aangename zondag verder.