Skip to main content

Hallo,

Ik heb een mail gestuurd aan mezelf vanaf de smartphone.
Ik zie hem daar zitten in de folder van “SentMail”.

Zie hem ook zitten in de “SentMail” van thunderbird op mijn computer.
De mail moet dus verwerkt zijn door Proximus want is andere client.

Helaas, voor de rest … niet in Inbox folder , noch in Junk folder te zien.

Nog mensen met dergelijke problemen?

ps.
Sorry, voor een betalende dienst is dit toch echt niet aanvaardbaar.
Al die mail issues de afgelopen maanden … nu dit weer.
Mail moet gewoon betrouwbaar werken.

Ter info: heb je dit al als volgt gemeld

Indien je vandaag nog problemen zou ervaren met je mailbox, vragen we contact met ons op te nemen via 0800/22800 (Residentiële klanten) of 0800/22500 (Business klanten) 

– Optie 4 – Storingen - Optie 2 E-mail  

- waar onze medewerkers een gedetailleerde registratie zullen maken met de omschrijving van het exacte probleem zodat onze IT teams dit individueel kunnen onderzoeken.


Dank voor je reactie Martin.

Nee, heb ik nog niet gedaan omdat dit altijd heel heel veel tijd vraagt en op zeker moment totaal geen zin meer had. Zo heb ik (diverse keren over gebeld) nog steeds een issue met mail regels/filtering als gevolgd van de invoering van de nieuwe site (of mail backend) eind 2021.

Maar ja, ik zou wellicht eens opnieuw kunnen proberen bellen.

Hopelijk gaat het nu beter.


Reageer