Hallo sinds gisteren staan alle skynet-mails in mijn Mail for Mac inbox als “ongelezen”. Als ik ze in blok naar “gelezen” omzet, verspringen ze snel weer naar “ongelezen”. Mails die ik verplaats naar een map hebben het probleem niet meer. Mails die binnenkomen via andere service (bijv. google mail) hebben het probleem niet. Heb het probleem ook op Iphone. Apple en Proximus schuiven de schuld naar elkaar door. Wie kan me helpen?
Heb dit probleem ook. Deze morgen contact gehad met medewerker en zou idd algemeen probleem zijn. Webmail, pc en smartphone doen alle hetzelfde. Zijn er mee bezig.
inderdaad, hebben de Prox forummedewerkers hier ook in verschillende berichten i.v.m. mailproblemen gemeld.
Hier ook zelfde probleem sinds enkele dagen. Wreed ambetant ! mailclient app
Duurt idd al een paar dagen. Geraakt precies niet opgelost?
Zelfde probleem hier sinds meer dan een week. Mails worden telkens opnieuw als ‘ongelezen’ weergegeven op alle apparaten (zowel Mail van Apple als Outlook). Als je ‘refresht’ dan wordt alles als ongelezen weergegeven.
Is er hier iemand van Px die weet hoe ver het staat met het probleem van de mails?
Begint nu toch wat irritant te worden en is al enkele dagen .
Hier inderdaad hetzelfde probleem. Ik begrijp niet dat Proximus hierover niet meer communiceert Ik krijg nu al dagen mijn mails met 2 dagen vertraging. Niet echt klantvriendelijk
Louter ter info: Er wordt hier wel in verschillende berichten omtrent problemen met mail gemeld door proximus forummedewerkers dat er gekende algemene problemen zijn met (web) Mail en engineering met de zaak bezig zijn.
Ik denk naar mijn bescheiden mening dat ze veel liever zouden willen melden dat de oplossing in zicht is!
Momenteel draait ook Proximus Webmail in de soep : je kan bij momenten onmogelijk inloggen, dan weer heel moeilijk inloggen en eens ingelogd loopt alles verkeerd en staan mails ook daar ongelezen. Het is dezer dagen echt onbegonnen werken met skynet mails of webmail van Proximus. Het blijft wachten op een oplossing en ondertussen worden de problemen erger en daarbij ook de ergernis
FYI:
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Jullie mogen mij via een privebericht laten weten sinds wanneer je dit probleem hebt zodat ik dit ook per case nog eens apart kan doorsturen naar onze engineers.
Alvast onze excuses!
Probleem van gelezen mails naar ongelezen mails hebben we sinds vorige week dinsdag 10 jan. 2022en het probleem met de webmail hebben we sedert eergisteren dinsdag 18 jan. 2022.
Er komt maar geen oplossing voor de mail problemen, integendeel er komen er alleen maar bij.
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Jullie mogen in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.
Alvast onze excuses voor het ongemak!
Schijnbaar zijn bij mij de problemen verdwenen sedert een vijftal dagen. (kort na mijn laatste melding op het forum). Mails op tablet en smartphone staan terug als gelezen en in webmail kan ik terug mails verwijderen.
Hopelijk blijft het zo...
Sinds vorige week hebben wij ook problemen met onze inkomende mails.
Gelezen mails worden steeds weer ongelezen mails bij het openen van outlook.
Ik heb problemen sinds 10 januari. Ik heb ongeveer 15 000 mails in Postvak In. Die mails switchen voortdurend van gelezen naar ongelezen en terug. Nieuwe mails komen binnen, maar verdwijnen dan weer. Het lijkt allemaal te maken te hebben met communicatie time-outs. Ook in de webmail van Proximus zie ik niet altijd alle mails staan, en krijg ik meldingen van communicatie time-outs.
Daarnaast is ook de persoonlijke zone op Proximus.be, waar ik mijn eigen producten kan zien en configureren enorm traag. Ik kan bijvoorbeeld geen bijkomende alias meer maken voor een mailbox.
Help, Proximus !!!
Gisteren schreef ik nog:
Schijnbaar zijn bij mij de problemen verdwenen sedert een vijftal dagen. (kort na mijn laatste melding op het forum). Mails op tablet en smartphone staan terug als gelezen en in webmail kan ik terug mails verwijderen.
Hopelijk blijft het zo…
Maar vandaag staan ineens alle de berichten in Concepten op ongelezen.
Wat voorbarig geweest!
Fredje3
het gaat inderdaad op en af in windows 11 Mail zie ik niks meer staan
Het gaat van kwaad naar erger. Nu komt er op mijn outlook geen nieuwe mail meer binnen, er blijven enkel in de 60 ongelezen staan, soms komt er sporadisch een nieuwe mail binnengesprongen om kort erna terug te verdwijnen. Intern tussen mijn accounts mails doorsturen lukt ook al niet.
Het blijft inderdaad maar aanmodderen. Ik krijg mijn mails nu met twee dagen vertraging en ze blijven allemaal op ongelezen staan. Ik begrijp niet dat zo’ grote onderneming er niet in slaagt om die problemen op te lossen.
Gegokt op een verkeerd leverancier misschien, wie weet?
Bij mij is het ook nog niet opgelost. Het is erg vervelend als mails voortdurend verdwijnen uit de lijst, en als je meeval hebt later nog terug verschijnen.
En je bent altijd in onzekerheid of je niets gemist hebt, van mensen die jou dringend wouden bereiken.
ik heb een gelijkaardig probleem, sinds enkele dagen blijft outlook de email synchroniseren, dat duurt uren, in die mate dat mail tijdens die periode niet meer binnenkomt/buitengaat, en alle mails staan plots ongelezen. Als ik die als ongelezen markeer, dan is het even later weer van dat…
ik heb nog geen contact opgenomen met Proximus
Ook hier sinds gisteren op m’n iphone continue wisselen tussen +35 ongelezen (oude) mails en 0 mails
Mails van vandaag worden ook niet gesynced enkel tem gisteren.
toch een aanfluiting voor zo een bedrijf dat ze dit niet deftig kunnen.
sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn e-mails.
alle inkomende mails zie ik binnenkomen maar deze verdwijnen onmiddellijk.
ook staan al mijn oude mails terug ongelezen en als ik dit op gelezen zet staan ze kort erna terug ongelezen is echt heel vervelend want heb belangrijke mails gekregen maar kan ze niet lezen.
is hier een oplossing voor ?
FYI:
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.
Alvast onze excuses voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.