Vraag

Levering nieuwe tv box

  • 14 September 2022
  • 8 reacties
  • 273 Bekeken

Hallo

Ik heb een e-mail gekregen dat nog 3 oude versie van TV Box heb nu ging  ik er  nieuw tv boxsen voor   krijgen nu ik heb gisteren ter 2 tv box v7 gekregen maar ik heb er thuis 3 oud staan .

mij vraag was word die 3 tv box 7V later verstuur .

serie nr zijn 160368567  MAC 10 5F 49 92 B9 2A en 163700820 MAC 18 55 0F 70 07 AC  en 160458900 MAC 10 5F 49 93 16 71 

klantnr 61xxxxx83

01158xx91 op wittemans Ingrid 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans  Ik doen navraag Ingrid. Dit zijn order wat wijzelf niet kunnen controleren.

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans 

er zijn idd maar 2 toestellen geruild.

Test alles even uit, indien nodig kan later de 3e ook geruild.

groetjes

Tina

Hallo  

ik heh die  derde tv box V7 ook nodig voor schoonouders wand die 3 tv box V5 werk niet goed meer het was mij beloofd een derde V7 te versturen 

Dank u 

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans  Dag zoals afgesproken, dinsdag wordt dit toestel geleverd. Groetjes en een fijn weekend.

Hallo 

Gericht aan Luc M

ik heb mijn derde v7 tv box gekregen maar in heb een 2 e-mail gekregen dat ik de oude v5 tv box terug moet opsturen anders moet ik die betalen .

Maar op mijn 1 e-mail daar stond op dat ik die naar het container park of proximus shop moest doen .

Wat moet ik nu juist doen met die 3 oud v5 toestellen laat mij iets weten .

Dank u 

Wittemans ingrid 

 

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans 

We vragen het na en laten nog iets weten.

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans 

De V5 decoders V5c moeten teruggestuurd worden, de gewone V5 is voor recyclage

Als je twijfelt over welke toestellen je precies hebt: stuur ze allemaal terug met datzelfde label, dan is het in orde…. 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_connect/particulieren/support/televisie/tv-box-decoder-thuis-installeren/je-tv-box-decoder-installeren/aansluitingen-en-knoppen-op-je-decoder-tv-box.html

hier staan wat toestellen afgebeeld.

Vriendelijke groeten

Tina

Hallo Tina

ik heb gezien ik heb de gewone V5 tv box 

Dank u wittemans Ingrid 

Reageer