Skip to main content
Vraag

Langdurige storing Olv Waver


Gisteren, 25/05 is het internet, tv en telefoon volledig uitgevallen.

De helpdesk informeerde dat dit ten laatste vandaag om 16u00 ging opgelost zijn. 

Om 20u00 toch nog even getracht om met de helpdesk contact op te nemen maar door een technische storing is dit klaarblijkelijk niet mogelijk. 

Graag had ik willen weten wat de planning is want met 3 thuisstuderende kinderen en zelf thuiswerkend, is deze situatie niet lang meer houdbaar. 

This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33448 reacties
  • 26 mei 2020

Ter info: als je het gratis nummer belt 080022800 en nadat je uw lijnnummer ingevoerd hebt het antwoord krijgt dat er problemen zijn dan wil dit zeggen dat ze met het probleem bezig zijn.

Nu als hier iemand van proximus zelf langskomt kunnen ze hopelijk meer info geven wanneer het in orde komt.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 27 mei 2020

@Evb99 Er is blijkbaar een kabel beschadigd. De herstelling van de kabel wordt vandaag uitgevoerd.