Beantwoord

lampjes achterkant android box

  • 21 December 2021
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

hallo we zijn onlangs overgestapt naar proximus,wij hebben een android tv box 

Aan de achterkant branden het groene en orange lampje knipperend om de beurt 

Is dit normaal,want soms komt de spraak niet overeen op tv

icon

Beste antwoord door HadewychT 27 December 2021, 14:05

Bekijk origineel

5 reacties

ik vermoed dat je de lampjes bedoelt van je ethernet utp verbinding maar dat heeft daar niks mee te maken

Proximus forummedewerkers kunnen instellingen veranderen hiervoor maar daarvoor zul je moeten wachten tot iemand van hen reageert.

bijkomende info: Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

Je Android TV Box heeft twee controlelampjes. Ze zijn standaard wit.

Aan de linkerkant zal het controlelampje rood zijn als de Android TV Box in stand-by staat of opstart. Druk op de -toets van de afstandsbediening om de standby-modus te verlaten.

Aan de rechterkant zal het controlelampje rood zijn als de internetverbinding onvoldoende is om de Android TV Box correct te bedienen. Controleer eerst of de ethernetkabel aan de achterzijde van je decoder goed is aangesloten. Is het controlelampje nog steeds rood? Raadpleeg ons advies in geval van tv problemen

@david81 

De lampjes(oranje-groen)  knipperen bij mijn android decoder ook. Is waarschijnlijk teken dat er signaal is naar decoder door de ethernet utp verbinding zoals Martin reeds schreef.

Mvg 

Artie

ok, bedankt voor de info 

 

Reputatie 7
Badge +4

@david81 Wanneer ondervind je juist dat spraak en beeld niet samenlopen ? Is dit vooral na het zappen, enkel via live tv of vooral bij opnames,… ? 

Ik heb alvast een kleine aanpassing gedaan op je lijn om problemen na het zappen te voorkomen. Voor de rest ziet je lijn er in orde uit. 

@HadewychT Dit was tijdens het zappen

Heb gisteren gezien dat er een update was uitgevoerd

Bedankt hiervoor, ik ga het in het oog houden

Groeten

Reageer