Beantwoord

Kan geen extra volume bij bestellen

  • 22 June 2018
  • 7 reacties
  • 248 Bekeken

Hallo

Ik heb ongelimiteerd internet, maar zoals iedereen weet moet je gratis bij bestellen na 750GB gebruik. Dit lukt online niet. Ik heb gevraagd via telefoon dat te doen, na een 1 en nog een een half uur aan de telefoon hebben ze dat gedaan en gezegd dat het gefixed was. Dat is het dus nog steeds niet. Kunnen jullie nog een blok voor mij activeren aub. Ik moet heel wat bestanden download en moet nog streamen ook.
icon

Beste antwoord door KimB 22 June 2018, 18:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb 150GB toegevoegd voor jou.
hallo, wegens het aantal keren herdownloaden van bepaalde games zitten we er alweer doorheen. Is het nog eens mogelijk om een blok te activeren? Vervelend om zo te zagen en dit via deze weg te moeten doen, maar helaas kan ik niet anders. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga dit toevoegen en laat ook je probleem controleren door de mensen van myproximus om deze fout definitief te laten oplossen. MVG, Wim
Ik heb hetzelfde probleem.. Probeer het gratis te verlengen met 150GB en krijg vervolgens steeds een foutmelding. Zou dit eenmalig via deze weg geactiveerd kunnen worden?
Reputatie 7
Badge +4
RobinChar, kan je me even via privé bericht je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
beste, probleem is er nog steeds.
Willen jullie aub twee keer 150 GB activeren?

mvg en nog een warme vakantie toegewenst ;)

[Edit ThomasP: Topics samengevoegd.]
Reputatie 7
Badge +6
Grifter, zou je even een printscreen kunnen nemen van de foutmelding welke je krijgt op je MyProximus wanneer je je volume pack wilt bestellen? Als ik je vorige berichten even doorloop, heb je dit probleem al langer. Indien je het ok vindt, kan je me anders even je login doorgeven via privébericht zodat we dit dieper kunnen nakijken? Je bent dit niet verplicht te doen, maar dit maakt het voor ons eenvoudiger de oorzaak te zoeken en de oplossing aan te reiken.

Ik heb alvast even een volume pack toegevoegd.

Reageer