Ik heb een @skynet.be mail adres en mijn vrouw ook. (Zie prive info in account).Er is iets misgelopen en daardoor staat het mail adres van mijn vrouw Annie niet meer bij mijn aliassen en hierdoor ontvangt zij de mail op haar email adres niet meer.Wij hebben maar 1 account voor de 2 adressen. Kan iemand haar mail adres bij mijn aliassen zetten want zelf kan ik dat niet meer omdat elk nieuw mail adres moet eindigen op @proximus.be. Gtjs. Jean Gielen
Zoals je zelf reeds aangeeft zijn alle mail adressen @proximus en is het domein @skynet geen actief domein meer, het zal blijvend ondersteund worden voor de bestaande maar nieuwe zaken aanmaken kunnen al een tijdje niet meer
Ter info: Gewoon afwachten tot een Prox forummedewerker dit in orde kan brengen voor
Meer info vind je in volgende links :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd
Nee het lukt nog steeds niet. Mails verstuurd naar mail adres van mijn vrouw komen nog altijd niet door. Maar als ik in “My Proximus” naar producten ga en dan naar Proximus mail, dan staat het mail adres van mijn vrouw niet bij de aliassen van mijn mailbox en dat is het probleem denk ik. Omdat het mail adres van mijn vrouw wel bestaat en geen nieuwe is moet dat toch lukken om dat bij mijn aliassen te plaatsen..
volgens ik begrijp uit wat
Klopt helemaal Martin. Mail adres van mijn vrouw uit 2de mailbox halen om in de eerste mailbox te plaatsen.
Dag Martin, er is nog geen nieuws over mijn probleem. Al de mails met mailadres van mijn vrouw komen niet meer toe. Zie je een mogelijkheid dat dit maandag opgelost geraakt?
Als hier maandag iemand de draad opneemt van het proximus forumteam (moderator) kunnen ze u zeker verder helpen.
Dag Martin, nog steeds staat het mail adres van mijn vrouw niet in mijn account en ontvangt zij geen mails met haar e-mail adres. Dat is zeer vervelend omdat zij mails verwacht van het ziekenhuis. Kan je dat eens bekijken Martin? Misschien deze info doorsturen naar HadewychT? Hoe doe je dat?
en vervolgens klikken op stuur een bericht.
(zo kun je dit doorsturen op de zelfde manier naar een proximus moderator door op zijn/haar naam te klikken)
Maar natuurlijk weet ik niet HadewychT nu aanwezig is en daar heb ik ook geen zicht op net als voor een ander moderator weet je niet op voorhand of die aanwezig is of langskomt op het forum.
De normale procedure is dat een Prox forummedewerker (moderator) hier zelf de draad opneemt eens die hier langskomt en je bericht opmerkt: » » »
Dag Martin, nog steeds staat het mail adres van mijn vrouw niet in mijn account en ontvangt zij geen mails met haar e-mail adres. Dat is zeer vervelend omdat zij mails verwacht van het ziekenhuis. Kan je dat eens bekijken Martin? Misschien deze info doorsturen naar HadewychT? Hoe doe je dat?
Cfr info Martin hierboven, misschien is
Ik begrijp uit bovenstaande dat u een mailbox A hebt met aliassen X en Y en dat uw vrouw een mailbox B heeft met alias Z
Concreet kunt u niet via uw mailbox A in de mailbox B van uw vrouw
Dit dient te gebeuren met een aparte login (e-mailadres) en eigen password, die in principe beide terug te vinden zijn in uw MyProximus account indien beide mailboxen aldaar zijn aangemaakt (tenzij uw vrouw een eigen apart klantennr met bijhorende facturatie zou hebben
- De vraag van TS komt er uiteindelijk op neer van het alias mailadres van zijnvrouw@skynet.be uit de tweede mailox te halen om deze als alias te gebruiken in zijn eigen (eerste) mailbox, wat je normaal zelf zou kunnen indien de alias van zijn vrouw een @proxumus.be zou geweest zijn en dit nu alleen maar door een proximus medewerker kan verwezelijkt worden.
Klopt helemaal Martin. Mail adres van mijn vrouw uit 2de mailbox halen om in de eerste mailbox te plaatsen.
Dit is inderdaad een 2e (door een Proximus medewerker uit te voeren) mogelijkheid indien het over hetzelfde klantnr bevinden
Maar indien de e-mails aan zijn vrouw op dit ogenblik niet meer verschijnen onder haar naam/alias in haar mailbox is er mogelijks toch een ander probleem
en vervolgens klikken op stuur een bericht.
(zo kun je dit doorsturen op de zelfde manier naar een proximus moderator door op zijn/haar naam te klikken)
Maar natuurlijk weet ik niet HadewychT nu aanwezig is en daar heb ik ook geen zicht op net als voor een ander moderator weet je niet op voorhand of die aanwezig is of langskomt op het forum.
De normale procedure is dat een Prox forummedewerker (moderator) hier zelf de draad opneemt eens die hier langskomt en je bericht opmerkt: » » »
Dag Martin, nog steeds staat het mail adres van mijn vrouw niet in mijn account en ontvangt zij geen mails met haar e-mail adres. Dat is zeer vervelend omdat zij mails verwacht van het ziekenhuis. Kan je dat eens bekijken Martin? Misschien deze info doorsturen naar HadewychT? Hoe doe je dat?
Ik dacht in een bepaalde post gelezen te hebben dat HadewychT Niet meer op het forum ging komen, wegens een overplaatsing naar ander werk ! Of gaat dit niet meer door ??
Dus andere alternatieven zoals , DaisyS , tina.b …..
klopt maar ondertussen heeft DaisyS van Proximus het opgelost.
Hartelijk dank Daisy, je hebt dat perfect opgelost. Alles werkt nu terug. Ook dank aan Martin.
Heel graag gedaan en blij te horen dat het uiteindelijk opgelost is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.