Skip to main content
Vraag

Internetconnectie Apple producten


  • Apprentice
  • 7 reacties

Hey 

Ik heb al enkele weken problemen met mijn internetverbinding. 

Bij al mijn apple producten moet ik regelmatig mijn internetconnectie uitzetten en dan opnieuw terug aanzetten. 

Bij mijn niet apple producten is er geen probleem.

Niet leuk als je tijdens een vergadering of een film opnieuw moet verbinden omdat deze is weggevallen.

@proximus is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Vriendelijke groeten

N

 

 

78 reacties

Martin
  • 32641 reacties
  • 15 februari 2021

Waarschijnlijk zal het opgelost zijn als Proximus de “conductor” uitzet op je bbox, maar straks als de prox medewerkers langskomen zullen ze u wel verder helpen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 15 februari 2021

@Martin dank je. Hopelijk is het na hun tussenkomst opgelost.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 16 februari 2021

@DmN Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken wat we hier kunnen doen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 februari 2021

@YorickP ik heb lijn en klantennummer toegevoegd


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 februari 2021

@YorickP Weet je al iets meer ?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 16 februari 2021

@DmN  ik heb al even je verbinding gecontroleerd en zie geen fouten hierop
je modem zelf behoud in ieder geval een constante verbinding
Je ondervind dit probleem vooral via wifi neem ik aan of heb je dit ook via kabel ?
heb je nog een toestel tussen je modem en je apple toestellen instaan ? bvb router


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 februari 2021

@jonathandr bij de verbindingen naar tv is er geen probleem. ik heb 2 wifi boosters in mijn woning en aan mijn modem hangt een tado en phillips toestel, die instaan voor de verbinding met de apparaten van deze merken. Ik gebruik deze al jaren.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 17 februari 2021

@jonathandr @YorickP hebben jullie een oplossing voor mij? 


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 18 februari 2021

Mijn excuses voor het latere antwoord. 

Ik heb ondertussen een analyse van uw Wi-Fi netwerk gedaan. 

Verder heb ik enkele aanpassingen gedaan om het Wi-Fi netwerk stabieler te maken. 

Uit de analyse bleek ook dat uw modem en Wi-Fi Booster verder uit elkaar gezet mogen worden om een betere dekking te geven.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 februari 2021

Beste, ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn producten. Zou u mij hier ook mee kunnen helpen?


Martin
  • 32641 reacties
  • 18 februari 2021

@YorickP verhelpt de conductor uitzetten dit probleem met apple producten of is dit niet voldoende.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 februari 2021

Goede avond! Ook hier problemen met WiFi op onze Apple toestellen. 2 Proximus boosters en nog valt signaal vaak weg. Zeer frustrerend als dochter telkens uit les gesmeten wordt. Kan bij ons de conductor ook uitgeschakeld worden?


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 februari 2021

@YorickP kan u mij iets laten weten aub? Bedankt!


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 22 februari 2021

@Sandyv1206 Kan u dan ook uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kan ik het voor u ook uitschakelen.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 februari 2021

@YorickP done!


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 23 februari 2021
Sandyv1206 schreef:

@YorickP done!

ik heb dit ook voor je aangepast


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 april 2021

Beste, 

ik heb hetzelfde probleem. Kan u dit voor mij ook in orde brengen?

Dank u


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 april 2021

@YorickP Ik hoop dat u mij ook even kan helpen. Alvast bedankt!


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2041 reacties
  • 14 april 2021

@Hanne S Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan pas ik dit voor je aan.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 april 2021

@DaisyS Ik heb mijn klantennummer toegevoegd. Alvast bedankt!!


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2041 reacties
  • 14 april 2021

@Hanne S Ik heb het doorgestuurd dus komt in orde.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 april 2021

@DaisyS Dit probleem is momenteel nog aanwezig. Weet u wanneer ik hier verbetering bij zou moeten merken?
Alvast bedankt. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 mei 2021

Beste iedereen, 

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen? 
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van. 
​​​​​​@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 mei 2021
JokeL95 schreef:

Beste iedereen, 

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn iPhone geeft het icoontje van WiFi weer maar ik kan vaak mijn pagina’s niet vernieuwen. Het helpt wel als ik de WiFi af en aan zet op mijn toestel. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen? 
Ik heb een wifibooster naar mijn bbox staan. Andere aparaten zoals de smartphone van mijn vriend hebben hier geen last van. 
​​​​​​@jonathandr @DaisyS @YorickP en anderen… (alvast bedankt!)

ik kijk om dit voor je aan te passen, je kan dit dan best een tijdje testen


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 mei 2021

Beste,

 

Ook wij ondervinden hetzelfde probleem:

 

Onze Apple apparaten geven het Wifi icoontje weer, maar hebben na enkele minuten geen verbinding meer met het internet.

Andere apparaten hebben dan wel constante verbinding met Wifi.

Wij werken met een Wifibooster.

Zou het mogelijk zijn om dit ook voor ons eens te bekijken?

Alvast bedankt.


Reageer