Vraag
internet werkt niet naar behoren
geachte
betreffende
*******
al enkele maanden (mei?) overgestapt van telenet naar u (Proximus dus)
en er blijft zich een zich een raar fenomeen voordoen
ondertussen , en op uw aanvraag, alle access points, routers ondertussen vervangen (nieuwe)
echter, zonder enige verbetering
wat stel ik voortdurend vast :
- de telefoon (rechtstreeks verbonden met de modem)
geeft continu de melden : "buitengebruik"
als u ons dan belt hoort u, als beller, het bellen, maar wij als ontvangen horen niks
- digitale radio : valt voortdurend weg
blijkbaar wordt deze verbinding onderbroken, wat zich laat horen door een herhaling van de opstart-reclame
- internet : professioneel gebruik (tekenprogramma's)
regelmatig lopen onze programma's vast
na een "hapering" van 2 tot max 5 seconden lopen de programma' terug verder gedurende .... enkele minuten
zeer vervelend en niet werkbaar
- de acces-point geven dikwijls de melding "geen internet ter beschikking"... "pod's worden gehuurd van proximus)
zou u bovenstaande ernstig willen nemen, aub?!
want het "professioneel-gebruik" wordt echt erg dramatisch (onbereikbaar/ verlies van tijd en soms werk)
ter info :
ik vermoed dat het misschien een probleem met de modem betreft of (en vooral) een probleem van frequentie is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.