Skip to main content
Vraag

internet valt weg

  • 11 februari 2021
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

2tal maanden geleden belde ik proximus met mijn vraag waarom valt internet steeds weg. Heb al alle mogelijke antwoorden gehad sindsdien. Decoder veranderd modem veranderd . Frequentie wifi veranderd. Niets helpt. Het is net of ze ons in de steek laten. Ben het stilletjes aan kotsbeu aan het komen. Mijn dochter moet voor school bijna elke dag 8h op laptop. Internet valt weg is elke dag meermaals probleem. Kan er aub een technieker langskomen. Was ons een 3tal weken geleden beloofd maar terug niemand gezien. Pffff

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34051 reacties
  • 11 februari 2021

FYI: Dan is het best dat je afwacht op de reactie van iemand van het proximus forumteam morgen, die dan kan de lijn testen en eventueel voorstellen om een technieker te sturen om de zaak eens grondig te onderzoeken.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 12 februari 2021

@Tempelaerej Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het eens na.