Vraag

Internet Maxi Fiber met hogere snelheid

  • 2 December 2022
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

Ik verander binnenkort van werkgever en in mijn loonpakket gaan ze ook mijn internetabonnement betalen.

Vandaag ben ik klant bij EDPnet maar mijn toekomstige werkgever werkt via Proximus abbo’s. So far so good, maar is het mogelijk dat er geen internet-only abonnementen beschikbaar zijn met een hogere download en upload dan respectievelijk 350 Mbps en 30 Mbps? Ik heb momenteel 500Mbps down en 100 up. Met een lagere downloadsnelheid zou ik nog kunnen leven maar ik ben wel op zoek naar een snellere upload. Twee thuiswerkers met videocalls + grote bestanden dus dat is geen overbodige luxe.

Ik wil geen pakket (kijk geen tv) en gsm is een apart abbo van de werkgever. Ik heb al de volledige website afgezocht, en kan niets vinden.

Heeft Proximus iets in het aanbod?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad de optie 1 Gbps down is (op dit ogenblik) enkel voorhanden voor packs (Flex fiber internet+TV+telefoon of Fles xs fiber internet+mobiel)

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normalerwijze pas vanaf maandag terug actief op dit publieke forum 

 

en hoeveel is de upload dan?

momenteel 500Mbps down en 100 up. Met een lagere downloadsnelheid zou ik nog kunnen leven maar ik ben wel op zoek naar een snellere upload

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

CS_Pack_FlexXS-_fiber_NL~2022-07-01-08-19-38~cache.pdf (proximus.be)

Waarschijnlijk zal er vroeg of laat een bijkomend aanbod Proximus komen cfr bv.info website “wholesales” (maar onder welke voorwaarden? in pack? met vaste lijn?...)

 

“en hoeveel is de upload dan?”

 

Dat staat er toch. Ik ben op zoek naar iets vergelijkbaars. Dus een uploadsnelheid van 100 Mbps :).

Bijvoorbeeld; volgens die tabel 1Gbps Upload en 500Mbps upload

En volgens die tabel

volgens die tabel 1Gbps Upload en 100Mbps upload
dit voor Pack Flex XS Fiber+ / INT + MOB

Sorry gewist  een misverstand :-)

Bijvoorbeeld; volgens die tabel 1Gbps Upload en 500Mbps upload

En volgens die tabel

volgens die tabel 1Gbps Upload en 100Mbps upload
dit voor Pack Flex XS Fiber+ / INT + MOB

 

Helaas enkel voor de packs dus. Ik vind het wel jammer dat Proximus op dat vlak geen aanbod heeft voor mensen die gewoon snel internet zonder extra's willen.

Reputatie 7
Badge +3

@Fastljo 

Ik geef je vraag door aan de betrokken diensten, wie weet…

groeten

Tina

Bedankt Martin, M_016 voor reeds gegeven info

groeten

Tina

Reageer