Beste,
Ik ben pas klant en ondervind al hoge latency en connectie die weg valt. Ook is de snelheid rond de 60 Mbps ipv 100 Mbps.
Waar kan ik met mijn klachten terecht?
Het mail ons menu is een loop naar bellen.
Beste,
Ik ben pas klant en ondervind al hoge latency en connectie die weg valt. Ook is de snelheid rond de 60 Mbps ipv 100 Mbps.
Waar kan ik met mijn klachten terecht?
Het mail ons menu is een loop naar bellen.
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum; zij zullen u zeker verder kunnen helpen maar reacties kunnen enige tijd uitblijven (enkele uren/dagen)
In weekends en op feestdagen kunt u eventueel terug op 0800 22800 technische ondersteuning (met uw klantnr en/of lijnnr bij de hand
Indien nog niet gedaan kunt u best uw Bbox3(v+) of uw internetbox een “hard reset’ geven in een poging het probleem te verhelpen
Reset je b-box/Internet box | Proximus
Indien u pas dsl-klant bent zal uw lijn in het beste geval een “line provisioning profile” 70/30 hebben en kan het Dynamic Line Management systeem in de loop van de volgende dagen/weken uw lijn op basis van eventuele positieve resultaten van automatisch lopende lijntesten u een hoger lijnprofiel toekennen (bv. 85 of100)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.