Beantwoord

Internet Data Volume

  • 1 March 2022
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Beste wij gebruiken thuis INTERNET COMFORT..

.. betekend dit dat wij binnenkort ook terug gezet worden naar 100 GB data volume per maand?

 

Ik lees op diverse nieuwssites dat proximus de goedkoopste (starters) abonnementen gaat terug zetten na 100 GB data volume per maand.

Geen idee of daar INTERNET COMFORT ook bij hoort?

Wij hebben thuis dit abonnement al vanaf ongeveer 2008 (was in die periode toen zelfs maar 1 GB data volume per maand) :sweat_smile:

 

Dus lol, als dit abonnement terug gezet wordt naar 100 GB per maand, dan begrijpen jullie wel dat wij van abonnement moeten veranderen.

Ik had daar graag antwoord op gehad, de telefoonlijn staat op mijn ouders naam en ik moet dus mijn ouders deze vraag kunnen voorleggen .. en kan ook niet zomaar zelf gaan beslissen om het internet abonnement te upgraden zonder mijn ouders toestemming. :wink:

icon

Beste antwoord door HeidiE 1 March 2022, 16:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Paul JR Bastings dit is niet van toepassing op “Internet Comfort”. “Internet Start” verandert van naam vanaf 01/05/2022 in ‘Internet Essential’ en daalt in prijs met -€ 2,5. Groetjes, Heidi

Internet abonnementen – Dè internetprovider voor België | Proximus

internet start = 100GB / maand dus voor comfort geldt dit niet net als voor maxi

Ter bijkomende info:

1 Mei 2022:   -- proximus.be/tarieven 
-- temp_pack_Flex_nl~2022-03-01-06-16-34~cache.pdf (proximus.be)
-- Wettelijke vermeldingen voor privé- en professionele klanten | Proximus

 

Badge +4

Internet start (essential) daalt in prijs en andere Flex abo’s stijgen dan wel 3 a 4 € !

Reageer