In een eerder topic dat ik aanmaakte werd mij gemeld dat op de Internet Box een aantal functionaliteiten nog niet werken.
Nu ik echter wat dieper aan het kijken ben lijkt eigenlijk niets van de instellingen te werken in MyProximus. Ik kan zelfs geen WiFi SSIDs aanmaken. Dit lijkt me basisfunctionaliteit. Volgende error treedt op:
De volledige hoofdoorzaken sectie:
d
{
"exceptionType": "MethodArgumentNotValidException",
"service": "home-gateway",
"message": "Validation failed for argument n1] in public com.pxs.homegateway.homegateway.common.model.SuccessBody com.pxs.homegateway.homegateway.hgw4.wifi.controller.WifiController.setSettings(java.lang.String,com.pxs.homegateway.homegateway.hgw4.wifi.model.WifiSettings): )Field error in object 'wifiSettings' on field 'privateAccessEnabled': rejected value unull]; codes eNotNull.wifiSettings.privateAccessEnabled,NotNull.privateAccessEnabled,NotNull.java.lang.Boolean,NotNull]; arguments torg.springframework.context.support.DefaultMessageSourceResolvable: codes ewifiSettings.privateAccessEnabled,privateAccessEnabled]; arguments t]; default message gprivateAccessEnabled]]; default message gmust not be null]] ",
"uuid": "fe47ab84-e86b-4110-a3a5-49fb14641cce"
}
]
Wat is er aan de hand? Is er ergens een lijstje beschikbaar van wat wel en niet werkt op de Internet Box?
Ik heb de Internet Box al eens gereset om te zien of dat het probleem oplost maar dit heeft niet geholpen.