Beantwoord

internet box en wifi booster v1

  • 21 March 2024
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Begrijp ik het goed dat dit niet goed werkt samen? Je hebt in theorie de booster V2 nodig?

Bij de eerste installatie van de bbox installeerde de Proximus installateur twee boosters in de woning. Nu bij het switchen naar de internet box kreeg ik maar 1 mee gestuurd. Een tweede zou ik moeten betalen? Waarom dit verschil?

icon

Beste antwoord door Martin 21 March 2024, 20:04

Bekijk origineel

6 reacties

De internet box (bbox4) werkt enkel goed samen met de Wifi booster V2 .

De internet box ondersteunt ook bv Wifi-6 en vroeger is er effen sprake geweest dat ook de booster V1 zou aangepast worden om met de internet box (bbox4 ) te kunnen samen werken maar daar is men van afgestapt en wordt de booster v1 gewoon vervangen door een V2. De internet box werkt niet alleen met wifi 6 maar ook met een mesh systeem in verbinding met boosters V2. 

Ik weet nu niet wat de samenstelling is of wat pack je hebt, want daar hangt het van af hoeveel boosters er gratis inbegrepen zijn meestal maar 1 inbegrepen, of dit nu boosters v1 of V2 zijn speelt geen rol.

Maar de PX medewerkers kunnen morgen altijd natrekken op hoeveel gratis (= zonder huur te moeten betalen) boosters in bruikleen je recht hebt.

Reputatie 7
Badge +3

@FrédérickC  Ja inderdaad men heeft je maar  eentje opgestuurd. Ik heb zonet een tweede opgestuurd. woensdag wordt je deze gebracht.

Hey, vandaar dat ik zo’n slechte dekking heb. Bij de invoering van fiber heeft men de ingangsinstallatie vervangen, maar niet de boosters, ik heb er 2 (maar waarschijnlijk V1s) hoe geraak ik aan nieuwe?

Marnix

@FrédérickC  Ja inderdaad men heeft je maar  eentje opgestuurd. Ik heb zonet een tweede opgestuurd. woensdag wordt je deze gebracht.

Vooreerst bedankt voor de opvolging.

Info in mijn profiel is ook aangepast.

Ik heb echter een mail gekregen dat mijn Flex pack gewijzigd is en dat ik huur dien te betalen voor de booster die me wordt opgestuurd? Ik heb echter geen huur betaald in mijn vorige situatie, ik neem aan dat dit een administratieve fout is?

Alvast bedankt voor dit na te kijken :-).

Reputatie 7
Badge +3

@FrédérickC  Dit zal nu ook zo zijn. er zijn er eentje inbegrepen in jou pack op je andere staat een korting voor 12m

Reputatie 7
Badge +3

@marnix_07  Dag, deze zal je woensdag gebracht worden. groetjes

Reageer