Vraag

Internet box/booster

  • 1 February 2024
  • 34 reacties
  • 504 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

@rsca_rsca

klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na

groeten

Tina

 

@tina.b  Is hier reeds meer info over?

Reputatie 4
Badge +2

Beste (Tina?),

Vanmorgen weer een e-mail gekregen dat de oude toestellen nog niet teruggestuurd werden, dit moet voor 22/02/2024. Over de levering van de nieuwe toestellen krijg ik niets…..

Zoals ik al schreef bestelling R4WEBSHOP021705447 volledig annuleren aub, ik voel dat het anders zware problemen gaat geven.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 @tina.b kijkt momenteel na, ze zal je verder informeren!

Reputatie 4
Badge +2

Thx, ik wacht het af!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Uw vraag is geregistreerd onder ordernummer R4WEBSHOP021705447.Dit order is in verwerking.Van zodra de verwerking in orde is gaat u automatisch een leveringsdatum ontvangen.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +2

Joël, bedankt voor je antwoord en de hulp.

Er is nu nog iets bij gekomen voor bestelling R4WEBSHOP021705447 vanmorgen telefoon van de klantendienst (was gisteren aangevraagd) dame begreep er niets meer van de bestelling is buiten papieren voor terug sturen oude toestellen niets te vinden. Beste oplossing volgens haar alles. annuleren, dan spaar ik € 49,00 omdat ik toch gratis alles krijg bij het aansluiten op fiber.(??). Zij zou alles annuleren, moest ik ook niets voor 22/01/2024 terug sturen. Ik zou hier een bevestiging voor ontvangen. 

Inderdaad kreeg ik kort erna een e-mail van Proximus, maar geen annulering maar een nieuwe bevestiging, ook voor het terug sturen van de oude toestellen.

Ik kan het niet meer volgen komen er nu nieuwe toestellen of is het geannuleerd.

Joël, ik hoop  dat dat gesprek van vanmorgen jouw werk niet tegenwerkt.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb gezien dat iemand een wijziging heeft willen starten voor annulatie.Deze wijziging is uiteindelijk niet uitgevoerd geweest.Dit wil zeggen dat uw toestellen gaan geleverd worden in de loop van volgende week.Via de labels kan u erna de oude gratis terug opsturen.Excuses alvast voor de verwarring.Groetjes,Joel.

Reputatie 4
Badge +2

Okay Joël, ik wacht af tot volgende week.

Bedankt voor je hulp ik laat nog iets horen over het verloop.

Reputatie 4
Badge +2

Weten jullie al iets voor mij, vanmorgen weer een SMS dat mijn oude toestellen nog niet terug zijn.

Hoe kan ik de bestelling die intern verdwenen is laten annuleren?

 

Reageer