Skip to main content

Beste,

Zou ik mijn huidige Bbox3 kunnen vervangen door de snellere Bbox4?

Ik zou ook graag mijn booster vervangen.
Wat moet ik daarvoor doen?

Vriendelijke groeten.

gewoon afwachten tot de PX forummedewerkers je volgende week kunnen verder helpen als ze terug langskomen.


@Kristof45  Telefonisch contact opnemen met de Proximus klantendienst via 080022800  in het keuze menu optie informatie abonnementen, promoties enz selecteren keuze 3 normaal gezien. Als je recht hebt op een swap zullen ze dit uitvoeren. Morgen is de klantendienst bereikbaar tussen 09 uur en 17 uur. Anders is het wachten tot maandag bereikbaar van 08.30 uur tot 20 uur.

 


Op optie 3 geven ze de volgende uren

maandag tot vrijdag van 8u00 tot 20u00

Zaterdag van 9u00 tot 17u30

en je kunt ook de vraag stellen via chat


Reageer