klantnummer ********* we hebben reeds enkele dagen problemen met onstabiele internet verbinding
probleem deze morgen gemeld iemand heeft ons teruggebeld op nummer ********** maar waren niet in de mogelijkheid op te nemen ,
klantnummer ********* we hebben reeds enkele dagen problemen met onstabiele internet verbinding
probleem deze morgen gemeld iemand heeft ons teruggebeld op nummer ********** maar waren niet in de mogelijkheid op te nemen ,
klantnummer ********* we hebben reeds enkele dagen problemen met onstabiele internet verbinding
probleem deze morgen gemeld iemand heeft ons teruggebeld op nummer ********** maar waren niet in de mogelijkheid op te nemen ,
heb je hiervoor ondertussen al verder contact gehad ?
onze operatoren bellen doorgaans meerdere malen
ik heb in ieder geval even je lijn gecontroleerd en zie een aantal onderbrekingen
je zou nu echter wel terug verbinding moeten hebben
We hebben momenteel geen verbinding met internet wel metvwifi en ethernet naar de router
We hebben momenteel geen verbinding met internet wel metvwifi en ethernet naar de router
als je probeerd te verbinden rechtstreeks met de modem, zonder de router ertussen, krijg je dan verbinding door ?
als je router zelf verbonden is dan moet je modem immers signaal doorgeven
We hebben meermaals gereset graag een oplossing , er is geen internet en digitale tv sinds eergisteren.
Belnons op ********* ons klantnummer is ***********
Sorry nummer is 047*********
NB: Iemand die van Proximus zelf is komt pas maandag terug hier langs op het forum.
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met “privé” aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers bekeken worden.
→ Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.