Skip to main content

klantnummer   ********* we hebben reeds enkele dagen problemen met onstabiele  internet verbinding 

probleem deze morgen gemeld iemand heeft ons teruggebeld op nummer ********** maar waren niet in de mogelijkheid op te nemen ,

 

 

bbox reeds gereset 

20 sec reset knopje in gedrukt houden en dan pas loslaten

proximus bbox resetten 


klantnummer  ********* we hebben reeds enkele dagen problemen met onstabiele  internet verbinding 

probleem deze morgen gemeld iemand heeft ons teruggebeld op nummer ********** maar waren niet in de mogelijkheid op te nemen ,

 

 


heb je hiervoor ondertussen al verder contact gehad ?
onze operatoren bellen doorgaans meerdere malen
ik heb in ieder geval even je lijn gecontroleerd en zie een aantal onderbrekingen
je zou nu echter wel terug verbinding moeten hebben


We hebben momenteel geen verbinding met internet wel metvwifi en ethernet naar de router

 


We hebben momenteel geen verbinding met internet wel metvwifi en ethernet naar de router

 


als je probeerd te verbinden rechtstreeks met de modem, zonder de router ertussen, krijg je dan verbinding door ?
als je router zelf verbonden is dan moet je modem immers signaal doorgeven


We hebben meermaals gereset graag een oplossing , er is geen internet en digitale tv sinds eergisteren. 

Belnons op ********* ons klantnummer is ***********


Sorry nummer is 047*********


NB: Iemand die van Proximus zelf is komt pas maandag terug hier langs op het forum.

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met “privé” aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel  door proximus medewerkers bekeken worden. 
→ Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


@peter anckaert Op de klantennummer die je ons hebt doorgegeven vind ik enkel gsm nummers terug. Kan je dit nog eens nakijken aub? 


Reageer