Vraag

installatie nieuwe internet kabel

  • 9 June 2022
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

zo jammer dat er voor de zoveelste keer zo slecht geregeld en gecommuniceerd word van jullie kant over de nieuwe kabel installatie. ik was de technicus verwachtende vandaag tussen 8.00 en 12.30, ik heb nu zelf mogen bellen en vast stellen dat er geen technicus komt vandaag, dat het eerst van mijn kan eigenlijk moest bevestigt worden voor de afspraak van vandaag, maar dit stond er niet bij in de email die ik heb ontvangen dinsdag om 11.32, daarna nog 2 mail meldingen; 18.00 en 18.41. ik stel constant mijn agenda bij om vrij te zijn voor de technicus. het begin heel vervelen en irritant te worden, je zou er gefrustreerd van worden zelfs en nog beginnen denken om naar een andere provider over te gaan. ik stel me heel open kwa regeling en afspraken, doe alles in het mate van mogelijke. maar iedere keer zelf te mogen bellen en vast stellen, dat de installatie op het laatste moment niet kan doorgaan. het is toch niet mijn job om alles bij proximus te regelen en afspreken, toch raar dat de klant constant moet nachecken en rond vragen hoe het zit en nog alles nog wel effectief door gaat. dit hoort een klant niet te doen, dit is aan jullie, als provider, om dit te doen. daarvoor betalen we ook een stuk voor, voor jullie klanten service. over jullie internet, gsm abbonement en tv aanbod en diensten hoor je mij zeker niet klagen, daarover ben ik heel tevreden. maar het is de installatie voor die nieuwe kabel, dat het zo moeilijk verloopt. precies of jullie beter zelf voor een betere connectie moeten ge-update moeten worden. denk dat de nieuwe kabel installatie zelf vlotter verloop dan dat er geregeld kan worden om die te komen installeren. 

maar bij deze bevestig ik de afspraak voor 21 juni voor de nieuwe kabel installatie.

mvg een klant die er nu eindelijk eens op mag vertrouwen dat na de 21ste eindelijk alles in orde zal zijn, duurt al lang genoeg.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@frederiek sabbe Mijn excuses voor het ongemak. De afspraak staat nu inderdaad op 21/06. Ik heb dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst zodat deze datum wordt gerespecteerd. Groetjes, Antonella

Reageer