Skip to main content
Vraag

installatie fiber in app en algemene delen


Gisteren is er een technieker langs geweest voor de uitrol van fiber!

heel lieve beleefde man maar ik ben niet helemaal niet content van de afwerking. 
ben ik te streng? 
kan dat aub rechtgezet worden!
 



 

20 reacties

Martin
  • 32645 reacties
  • 24 december 2022

@Miguels 

Tip: hiervoor best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen aanstaande maandag.


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 24 december 2022

Is gebeurd profiel bijgewerkt!


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 december 2022

Geen reactie 😔 

Kzal Twitter is proberen 


Martin
  • 32645 reacties
  • 26 december 2022

@Miguels ja,  de PX moderatoren komen tijdens de weekends en op feestdagen  hier niet langs.

@Proximus_Forummedewerkers 

Ter info:  @Miguels  heeft hieromtrent een tweede post opgestart hier
 ↔️ fiber 😔 | Proximus Forum


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 28 december 2022

Waarom worden sommige vragen hier, die er minder lang opstaan. Eerder beantwoord dan anderen?


Martin
  • 32645 reacties
  • 28 december 2022

Ter info: Soms wordt dit uit het oog verloren door PX moderator en

ook soms door het feit dat een PX moderator die zich meer bezig houdt met dergelijke zaken nog niet gepasseerd is en mss nog andere redenen die ik niet ken ;-)


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 28 december 2022

Kan zijn, hopelijk gebeuren er geen ongevallen hier.

al meermaals melding gedaan, klacht neerleggen gaat niet, maar dat is gekend!

Hopelijk kunnen ze het hun eigen vergeven. Ook juridisch als er hier iets gebeurd met kinderen ofzo die achter de kabels blijven hangen ofzo. 
Meer kan ik niet doen dan melding er over doen!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 28 december 2022

@Miguels 

De kabelgoot (op de eerste foto’s) wie heeft die geplaatst?

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 28 december 2022

Is in de algemene delen, de man van Proximus 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 28 december 2022

Ook vrijdag gedaan, van de verdeelkast naar mijn app is dat. 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 28 december 2022

Als het zo ok is is en ik ben te kritisch, zeg het maar.

ik vind het gewoon helemaal niet mooi!

lijmpistool vandaag aangekomen van de gamma. 1 besteld. Wel bijna 50 euro😔

Ik ga er zelf aan beginnen.

de gang met de kabelgoten ga ik wel niet aankomen.

Ik ga het proberen los te laten.

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 29 december 2022

@GeertC 

Vermoedelijk had de technicus niet genoeg tijd voor een betere afwerking, dit is zeker en vast niet de bedoeling.

Onze verontschuldigingen

Als je dat goed vind, zal ik je laten contacteren door de klantendienst voor een tegemoetkoming.

Je mag op je profiel een contactnummer vermelden.

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 29 december 2022

Beste,

De bevestiging dat ik dan niet te kritisch ben, en ik herkenning krijg doet me veel.

De technieker die hier geweest is, heeft zeker zijn best gedaan. Dat ik niet content ben van het esthetische is waar ik persoonlijk de lat leg

ik ben zelf een beetje in huis aan de gang geweest. De bedrading. En ik kan er nu al mee leven.

De gang ( algemene delen) dat nog niet.

 

ik sluit het hoofdstuk nu af.

mvg 

 

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 29 december 2022

Nummer toegevoegd!

beste wensen en een goede gezondheid!


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 3 januari 2023

Tis zover, vandaag geen internet, tv niks ( fiber)

morgen komt technieker langs.

raar, zou de technieker die hier langs geweest is( installatie) kwaad zijn over m’n meldingen. Ging zijn ladder komen halen die hij hier vergeten was. 
en nog altijd niets van gehoord 🧐

zwart bakje aan de muur van fiber brand rood, alarm!

Pfff

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 4 januari 2023

Deze morgen technieker geweest,

na half uur terug weg, niet kunnen oplossen!

nu afspraak gekregen voor volgende maandag dan komt er een lasser.

dus tot dan geen internet, tv enz.

schandalig!!!

en dat allemaal omdat ik niet tevreden was over de plaatsing van m’n fiber tijdje geleden!


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 6 januari 2023
GeertC schreef:

@GeertC

Vermoedelijk had de technicus niet genoeg tijd voor een betere afwerking, dit is zeker en vast niet de bedoeling.

Onze verontschuldigingen

Als je dat goed vind, zal ik je laten contacteren door de klantendienst voor een tegemoetkoming.

Je mag op je profiel een contactnummer vermelden.

 

Geert

Nog steeds niet gecontacteerd voor tegemoetkoming 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 11 januari 2023

Vandaag 11/01 nog steeds geen internet/ tv

nu reeds 8 dagen geen diensten van Proximus!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 13 januari 2023

@Miguels 

 

Ik stel vast dat er wel signaal toekomt op de internetbox, je internet staat ook actief.

Maak je soms gebruik van een server, switch of hup?

 

Is je android decoder verbonden met de wifi booster?

Heb je deze al eens herstart?

 

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 13 januari 2023
Miguels schreef:

Vanmorgen lichtjes groen🥳 en terug online! 
kweet niet hoe het komt na 12 dagen niets, twee techniekers verder en wachtend op de lassers!

Miguels schreef:

Vanmorgen lichtjes groen🥳 en terug online! 
kweet niet hoe het komt na 12 dagen niets, twee techniekers verder en wachtend op de lassers!

 

Vanmorgen lichtjes groen🥳 en terug online! 
kweet niet hoe het komt na 12 dagen niets, twee techniekers verder en wachtend op de lassers!

 

beste Geert, in m’n vorige berichten onder een ander onderwerp.

had je mij beloofd dat ook de klantendienst mij ging contacteren voor een vergoeding voor het niet zo goed plaatsen van de kabels enz. Heb toen ook nog zelf een lijmpistool moeten kopen.

en dan nog een klein vraag☺️

in m’n Proximus app. Staat al weken bij internet dit! 
 

 


Reageer