Na 43 jaar en ontelbare prijsverhogingen heb ik uiteindelijk beslist om te veranderen van internetprovider. Afspraak werd gemaakt via easy- switch op 29 juli . Een prachtige dag maar wie komt er niet af… Proximus . Op 30 juli krijg ik een mail dat mijn afspraak van gisteren niet kAn doorgaan... volgende afspraak vandaag 7 augustus met de verzekering dat mijn nieuwe afspraak extra zal opgevolgd worden. Vandaag weer een prachtige dag maar ik voel dat er weer iets niet goed zit dus om 13 u mail ik naar MV dat ze die extra opvolging toch niet vergeten zijn. 45 minuten later krijg ik een telefoontje om te zeggen dat mijn afspraak WEER eens niet zal doorgaan en dat ze mij weer eens 2 weken verzetten. Ondertussen blijft mijn dure abonnement maar doorlopen. Prachtige service...
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.