Vraag

Inlogscherm van de cloud flikkert voortdurend

  • 3 February 2020
  • 71 reacties
  • 2294 Bekeken


Toon eerste bericht

71 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is een update van de app voorzien voor midden maart. Normaalgezien zou het dus niet lang meer mogen duren voordat het in orde is. 

Er is een update van de app voorzien voor midden maart. Normaalgezien zou het dus niet lang meer mogen duren voordat het in orde is. 


En van welk jaar? Want inmiddels is half maart 2020 gepasseerd hoor...

We hebben om meer informatie gevraagd bij de betrokken teams. Van zodra er een antwoord is, delen we die hier asap mee.

Reputatie 2
Badge

We zijn ondertussen reeds april maar nog altijd wordt er geen oplossing geboden !!! 
Reputatie 7
Badge +4


We zijn ondertussen reeds april maar nog altijd wordt er geen oplossing geboden !!! 


hi, men is hiet jammer genoeg nog steeds mee bezig

Geachte

Ook ik wacht op een oplossing. Laat me aub iets weten van zodra er een oplossing is voor het aan- en uitgaan van het inlogscherm en we de app en dus de synchronisatie van de bestanden weer kunnen activeren.

Dank bij voorbaat

J.D.

Nog steeds geen oplossing, ik heb dat nu ook

 

Reputatie 7
Badge +4

Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb bovenstaande link eens geprobeerd op mijn androidtablet, en dat lukt perfect. Ook opladen van bestanden, synchroniseren zie ik niet.

 

Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be


Die link werkt ook niet echt goed, krijg dikwijls ‘we are experiencing technical difficulties, please try again later. Dat was al zo voor de pc app problemen gaf

Reputatie 2
Badge

Kan die PC app niet gewoon teruggezet worden naar een vroegere versie die wèl goed werkte. Waarom neemt men een goeie versie weg om die te vervangen door iets dat niet werkt ???

tenzij de proximus medewerkers mij tegen spreken aanstaande dinsdag, maar Ik denk niet dat het te wijten is aan de laatste versie maar dat er een nieuw versie in demaak is die deze bug zou moeten oplossen.

ik dacht hier op het forum de vraag te stellen of er nog problemen waren met de applicatie van Proximus Cloud op Windows pc (Win10)
ik ben dus niet alleen..

ze zijn er mee bezig blijkbaar dus komt wel goed

waarschijnlijk na de corona-crisis ?? :grinning:

Maar daardoor gaan we toch niet laten om eens goed paasfeest te vieren al zal het wel op zijn corona’s zijn zonder kleinkinderen in de tuin van Opa en Oma die paaseitjes aan het rapen zijn!

ook ik heb per mail contact gezocht met Proximus ivm dit flikkerprobleem. Ik kreeg antwoord dat ik een foto van het scherm zou moeten opsturen om dit probleem beter te kunnen bekijken. De tekst  van de mail was in slecht Nederlands! en op dat venster staat al mijn gebruikersnaam, dus een foto opsturen naar wie weet wie doe ik niet. Maar we zijn nu al half april en nog is er geen oplossing! Misschien kan men de proximusklanten wel eens allemaal officieel op de hoogte brengen van dit probleem?

 

Ik heb dit probleem dus ook, cloud bereikbaar via de website, maar het inlogscherm knippert, kan niet inloggen, dus ook geen synchronisatie meer mogelijk. Kunt U mij verwittigen als het probleem opgelost is? Zou dus wel mogen, want dit is al een tijdje aan de gang.

 

Edit : Privégegevens verwijderd door moderator

tip ik zou toch niet te veel privégegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te vermijden. 
Bet dat je dit in je forumprofiel ergens zet in een vak aangegeven door privé.

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Een tweetal weken geleden had ik telefonisch contact met een medewerker van de technische helpdesk. Hij bevestigde dat het om een gekend probleem ging en er inmiddels een oplossing beschikbaar zou zijn. Een collega van de IT-dienst me hiervoor binnen het uur terugbellen.(!). Niet dus…

Toen ik een week later nog niets merkte van een oplossing. heb ik de helpdesk nogmaals gecontacteerd. Na meerdere keren herhaald te hebben ik een probleem had met de Cloud App in Windows en dat voor het overige alle andere internettoepassingen normaal werkte, vond de brave man het nodig om even mijn modem “over te nemen”. Na vijf minuten wachten werd de modem terug actief.  Ik kreeg de uitleg dat er iets aan de snelheid gewijzigd was.!  Toen ik vroeg of hiermede het probleem met de Cloud opgelost was, kreeg ik te horen dat hiervoor de IT-dienst mij zou terugbellen. Wanneer dit zou gebeuren, wist hij evenwel niet te zeggen. Verder wou ik ook weten wat hij nu precies bedoelde met het aanpassen van de snelheid. Na wat verwarrende uitleg kwam ik te weten dat hij een instelling van mijn modem had gewijzigd waarbij het WiFi-kanaal 11 ipv 6 als standaard ingesteld werd. Wat dit te maken heeft met  inlogproblemen bij de Cloud-App is voor mij een raadsel!

Vandaag is er dus nog geen oplossing, zoals ook andere deelnemers aan dit forum reeds eerder aangaven. Een formele communicatie over de stand van zaken wordt dringend verwacht.

Graag wil ik ook een oproep doen aan Proximus om de helpdesk medewerkers duidelijke instructies te geven over de afhandeling van oproepen over dit onderwerp. Het zal allicht wat frustratie wegnemen bij de klanten en ook bij de mensen uit het callcenter.

Reputatie 7
Badge +4

Het was normaal voorzien om in maart een nieuwe app klaar te hebben, maar door omstandigheden is dit uitgesteld. Als alles momenteel correct verloopt gaat de nieuwe pc app er zijn in juni.

Ondertussen kan je de cloud wel nog gebruiken via de website http://www.proximuscloud.be

Veel meer als bovenstaande info kunnen we je helaas momenteel niet geven. Met de huidige crisis is het mogelijk dat dit nogmaals zal uitgesteld zijn , dus voorlopig kunnen we niet met zekerheid spreken wanneer de nieuwe app versie beschikbaar zal zijn.

Ik heb sinds 2 weken hetzelfde probleem en heb al werk verloren wegens niet synchronisatie laptop/PC.

Gelieve me op de hoogte te houden van de oplossing!

Mvg

e-novo BV

Ik heb de cloud app vandaag eerste maal geïnstalleerd (versie Cloud_17.3.2.12_Production.exe) en het zelfde probleem zoals hierboven gemeld. Graag een bericht wanneer dit opgelost is

is dat dan al een nieuwe recente versie ?

@Martin , geen idee of dit een nieuwe versie van de cloud app is; ik vermoed van niet aangezien probleem niet opgelost; ps: ik heb het probleem op een Windows7 PC vastgesteld; gezien het grote aantal reacties neem ik aan dat het evengoed op Windows10 voorkomt

inderdaad het gaat hem niet alleen om W7, we zullen niet anders kunnen of de bugfix afwachten van Proximus.

Inlogscherm van de cloud flikkert voortdurend… zopas naar contact van Proximus gestuurd: 
Dit, beste mensen, is een probleem dat al maanden aansleept. Als ik contact opneem met jullie techniekers vragen ze mij om dit flikkerend venster te fotograferen en door te sturen.... dat doe ik dus niet omdat daar privégegevens op staan. Trouwens kijk naar het forum... ik ben niet alleen met dit probleem. Ik vraag mij af of een zogenaamde nieuwe app in juni de 'bug' zal oplossen.  En wat ik mij ook nog af vraag is het volgende.  Het is niet omdat er een coronacrisis is dat men bij Proximus niet vlugger of efficiënter kan werken aan dit softwareprobleem. Als er één bedrijf is dat van thuis uit kan werken via internet lijkt mij, is het wel Proximus! Een beetje beschamend voor jullie, niet?

Misschien krijgen we met z’n allen eens een duidelijk antwoord?

Reageer