https://webmail.proximus.be/?new_lang=nl
na ingave van e-mailadres en wachtwoord, kom ik terug op het scherm om in te loggen. Er komt geen foutmelding...
Problemen met server skynet?
We hebben nog geen problemen ondervonden met onze server noch klachten hierover binnengekregen
Hebben je andere mailadressen hetzelfde probleem ?
kan je even proberen via een andere browser of de cookies proberen verwijderen ?
Zijn er problemen met de skynet server?
Erg bedankt voor de hulp!
Fijne dag nog!
Om online mijn mails te lezen log ik in via:
https://webmail.proximus.be/?new_lang=nl
na ingave van e-mailadres en wachtwoord, kom ik terug op het scherm om in te loggen. Er komt geen foutmelding...
Problemen met server skynet?
2020 en het is nog steeds : kan je eens proberen op een andere webbrowser ? Als Chrome niet werkt dan de nieuwe Edge ook niet en geen enkele Chromium browser.
Proximus is antiek.
Proximus luister al jaren niet naar de problemen van klanten.
Het is altijd: de fout van de klant
De fout van de computer.
De oorzaak van ‘de browser’.
Wat bij elk bedrijf al jaren wel werkt; hier niet.
Er is nog wel méér die bij jullie niet werkt; dan is het snauw en woef, het is altijd : het probleem is opgelost maar dat is het nooit.
Ter info:
Iemand van Proximus zelf, komt hier pas maandag terug langs op het forum.
ahi svenh
We hebben nog geen problemen ondervonden met onze server noch klachten hierover binnengekregen
Hebben je andere mailadressen hetzelfde probleem ?
kan je even proberen via een andere browser of de cookies proberen verwijderen ?
Dan ben je niet op de hoogte want ik heb dat zelfs gemeld aan de ombudsman maar jullie weigerden medewerking. Als je denkt dat ik lieg moet je dat daar zelf eens gaan vragen. My Proximus werkt niet of niet volledig op Edge Chromium, niet op de Yahoo, niet op Mozilla en niet op de Chrome. Je moet een antieke Internet Explorer gebruiken. Terwijl alle andere zoals banking, andere operatoren, EID gerelateerde websites, overheidswebsites , pensioenen ect perfect werken. Zelfs probleem op internet explorer laatste update in Windows 10 laatste versie volledig in update en voorzien van alles wat er aan te voorzien moet zijn.
Ik ben wel niet van Proximus en gaf je dit alleen maar mee ter info.
Ik heb persoonlijk geen problemen met Proximus Mail maar dat wil inderdaad niet zeggen dat het bij iedereen koek en ei is en ik weet ook niet wat ze bij Proximus al onderzocht hebben ivm met uw problemen.
Ik (als niet Proximus medewerker) kan @Martin enkel bijtreden en heb zelf (op dit ogenblik) geen enkel probleem met Proximus webmail via Edge chromium, Mozilla Firefox, ….
Eventueel gratis Mozilla Thunderbird proberen, misschien lukt het zo wel
https://www.thunderbird.net/nl/
TBI: ik werk ook met de mail applicatie thunderbird
en op al de klassiek webbrowsers werkt de prox mail webversies bij mij ook zonder probleem.
En bij mij dus al meer dan een jaar niet.
Ik kan met moeite inloggen op my proximus en op mail.
Het is alleszins niet aan mijn computer gelegen, het is reeds mijn derde, en ook op deze een probleem.
Ik heb verschillende browsers geprobeerd.
Er was een dossier ombudsman voor problemen qua ontvangen elektronische facturatie. Kreeg zelfs geen sms.
Dat het bij een ander werkt daar heb ik niets aan, er zijn nog klanten bij wie het niet werkt.
Ik dacht dat men dit na al die jaren had opgelost, nee.
Alle andere websites met login gegevens, nogal wat belangrijker dan Proximus werken wel.
Ik heb een Windows 10 met alle updates, laatste versies. Geen problemen en al zeker geen virussen of andere troep.
Dat klopt inderdaad 100% dat je er niks aan hebt dat het bij een andere wel werkt, maar is alleen maar ter info dat het inderdaad wel heel goed kan werken.
Dus als je dit op andere toestellen probeert buiten je Win10 toestel dan werkt het ook niet en ook niet met de prox mail app.
Android is geen Windows 10 op Android, een totaal ander platform werkt het wel maar dat doet hier niets ter zake.
Op IOS werd getest werkt ook.
Er zijn veel klachten typ maar in op Google MyProximus werkt niet ect.
Nu ja, het kan mij niet meer schelen.
Thx.
Nog andere mogelijke oorzaken het blokkeren van cookies,scripts,pop-up’s, ... kunnen ook problemen geven voor de correcte weergave of onmogelijk om in te loggen. Als je dat op al jouw computers gedaan hebt dan is het ook logisch dat je het probleem blijft hebben. Welk beveiligingsprogramma heb je geïnstalleerd? Wat ook belangrijk is zijn alle add-ons in jouw webbrowsers?
CTRL+Shift+N Of ook CTRL+Shift+P afhankelijk welke browse je gebruikt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.