@GuMa Het klopt niet dat er 2 Clouds actief staan op jouw klantnummer Het is maximum 1 Cloud per klantnummer (ofwel 10 GB, ofwel 100 GB, ofwel 1 TB), ongeacht het aantal aansluitingen. Ook al staan er zoals in dit geval per vergissing meerdere Clouds actief op 1 klantnummer, zal dit niet werken. De recentste Cloud zal worden verwijderd. Groetjes, Antonella
Vóór de samenvoeging van de twee abonnementen waren er inderdaad twee klantennummers en dus twee cloud accounts. Na de samenvoeging - inderdaad, er valt één klantennummer weg - valt er dus ook een deel van de diensten van één abonnement weg. Dat laatste vind ik wel eigenaardig. Nu één persoon betaalt voor twee abo’s moet je meteen een dienst inleveren. Kan proximus zijn toegang tot een cloud account niet anders programmeren zodat er, bij vaststelling van twee abo’s op één betaaladres, toch de volledige service van de twee abo’s geven kan worden. Tenslotte is enkel de betaling anders. Of niet?
Mvg
GuMa
@GuMa Helaas zijn er momenteel geen plannen om de Cloud instellingen in de toekomst te gaan veranderen.
Via onze Wettelijke vermeldingen voor privé- en professionele klanten | Proximus kan je onder vast internet de algemene voorwaarden terugvinden voor de De dienst “Cloud” (proximus.be).
Groetjes,
Antonella
Oké, duidelijk antwoord; toch spijtig dat je moet inleveren...