Vraag

Inlog webmail

  • 21 October 2021
  • 9 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb al   een paar keer  meegemaakt indien ik probeer in te loggen op Proximus Webmail de boodschap verschijnt dat ik een foutief e-mailadres en/of wachtwoord zou hebben ingegeven. Terwijl ik 100% zeker was dat dit niet het geval kon zijn. Na enige tijd lukte het dan weer wel om in te loggen.

Is dat probleem bekend ? Want het is telkens toch schrikken.

Met vriendelijke groeten,

Patrick


This topic has been closed for comments

9 reacties

Blijkbaar iets dat af en toe nog opduikt, aangezien er hier nog zijn die melden dat ze niet kunnen inloggen. Maar morgen zullen de Prox forummedewerkers mss weten of het een gekend en of een tijdelijk probleem is.

Reputatie 4
Badge +1

;Nu heb ik het alweer “onbekende fout” dit duurt nu al meer dan 2 uur.

Met de app kan ik nu wel inloggen, dat was vorige keer niet het geval.

Als ik als test via de app een email verstuur naar mezelf dan komt die niet aan maar het verzenden lukte wel, ook hoogst eigenaardig mijn inziens.

Ik heb inderdaad hier al gelezen dat dit  probleem regelmatig opduikt en dat al maanden aan een stuk.

Voordat de Lay-out van Proximus Webmail werd veranderd had ik daar zo ver ik me herinner geen enkel keer een probleem mee gehad.

Wat zou dat toch kunnen zijn.?

 

Met vriendelijke groeten,

Patrick

ja en nu is het wachten tot maandag op de Prox forummedewerkers om de uitleg/oorzaak te vernemen.

Reputatie 4
Badge +1

Mag ik daaruit besluiten dat er op dit moment nog mensen zijn die met dit probleem geconfronteerd worden Martin? De vorige keer duurde het hooguit half uurtje maar nu kan ik gewoon niet meer inloggen. (sinds gisteravond rond 22h.)Ik heb daarjuist met een andere laptop geprobeerd en met die lukte het wel maar met dat toestel heb ik het ook al voorgehad dus is het niet pc- gerelateerd denk ik dan. Ik hoop dat het weer goed komt want ik heb al mijn mappen in Proximus Webmail aangemaakt waar al mijn belangrijke e-mails worden bewaard. Bestaat er trouwens een eenvoudige en snelle manier om die mappen te kopiëren naar een ander mailbox? 

Reputatie 4
Badge +1

Ik gebruik als browser Google Chrome maar heb het ook al met andere browsers geprobeerd .

Cookies verwijderen heeft ook het probleem niet opgelost.

Via een mail client zoals bv Thunderbird op je laptop zou dit mogelijk zijn als  kunt inloggen natuurlijk op je mailboxen, maar mss zijn er andere manieren, heb daar eigenlijk nog nooit op gezocht.

Ik gebruik als browser Google Chrome maar heb het ook al met andere browsers geprobeerd .

Cookies verwijderen heeft ook het probleem niet opgelost.

heb je ook al geprobeerd door eerst een privaat venster te openen in je browser en dan proberen in te loggen

privaat venster openen :

CTRL SHIFT N

eens je de URL ingevoerd hebt dan de cookies aanvaarden

Reputatie 4
Badge +1

Ik ga dat vanavond eens proberen, alvast bedankt voor de tips ik laat hier zeker iets horen.

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Het lukt weer om in te loggen, heb het geprobeerd met een privaat venster ook en dat ging ook prima.

Ben al blij dat het weer lukt, mocht het alleen in het incognito venster gelukt zijn dan waren we wat wijzer geworden.  Als ik het nog eens voorheb dat het in een gewoon venster niet lukt probeer ik het meteen via een privaat venster. Volgens mij is dat een kwestie van tijd.

Indien ik als mailprogramma  Microsoft Office Outlook 2007 gebruik kon ik wel aan mijn mails, maar ik wil overal aan mijn mails kunnen daarom vind ik Webmail zo handig.