mijn mails komen niet meer binnen in mijn inbox
Ook niet in webmail? Webmail | Proximus
Welke applicatie gebruikt u?
FAQ:
E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
Ook niet in Webmail of Proximus.
Ik gebruik Outlook.
Indien u gebruik maakt van e-mail adressen van het type @proximus.be of @skynet.be en uw e-mails komen niet binnen via Proximus webmail, vrees ik dat enkel Proximus-medewerkers u zullen kunnen helpen
Maakt u eventueel gebruik van outlook.com of hotmail.com adressen?
Welke applicatie gebruikt u: Outlook.com, Outlook 365 of eventueel nog een andere versie (2019, 2016,…..)?
Welke applicatie gebruikt u: Outlook.com, Outlook 365 of eventueel nog een andere versie (2019, 2016,…..)?
Kan daar toch moeilijk iets mee te maken hebben aangezien het ook traag binnenkomt via webmail.proximus.be!
Wat de “nieuwe” Proximus webmail betreft de e-mails komen wel binnen zij het soms met “enige vertraging” en blijkbaar is de toegang/synchronisatie van Gmail-accounts in Proximus webmail niet ok,
De synchro webmail Proximus - windows10 mail is blijkbaar ok en via de applicatie Thunderbird stelt er zich voor zover ik kan zien geen probleem
sorry, inderdaad ik was in de war met een ander thread waar mail traag binnenkomt
dan kijk ik na wat er misloopt
Er staat een mail in mijn inbox die ik niet te zien kan krijgen. Weet iemand hoe ik die kan lezen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.