Beantwoord

Hoe aanvragen nieuwe proximus internetbox ( B-Box V4 )



Toon eerste bericht

77 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je dit zelf al getest op verplaatsing of je nog public wifi kunt gebruiken want er zijn er nog altijd die ik weet met een bbox3 waar public wifi uit staat toch nog public wifi kunnen gebruiken, dit is zelf zo bij mijn zus als ze bij mij komt kan ze Proximus public wifi nog gebruiken.

@Martin Ik heb dit reeds gedurende 1 week getest bij iemand met een Bbox 3V+ en hotspot actief. Ik kan niet inloggen omdat ik de recentste modem heb en er iets misloopt in het systeem van Proximus . Krijg de melding er is een probleem met je verbinding. Proximus heeft het probleem bevestigd aan mij. Maar ze weten niet wanneer /of het ooit zal in orde komen. Het zou een bug zijn in de configuratie van het Myproximus account en de Internet Box. Hierdoor is ook het Myproximus account ontregeld. Blijkbaar door omschakeling van Bbox3V+ naar de Internet Box. Van zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier ook melden. 

Hier zelfde probleem bij nieuwe installatie. Het komt er op neer dat ze iets leveren dat niet naar behoren werk.Reeds al spijt om Proximus te kiezen.

Reageer