@MARC05
Je account is bij ons correct gekoppeld, ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van dpg media.
Ik wacht haar antwoord af.
Geert
Mijn e-press het laatste nieuws werkt sinds maandag ook niet meer.
Wie kan deze terug activeren, dit is een terugkerend probleem bij mij.
@Paultje
Je account is niet gekoppeld, ik heb deze geregistreerd in ons systeem. Kan je nog eens volgende stappen doen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html
Als het niet lukt laat dit dan zeker weten, dan geef ik dit door aan onze contactpersoon binnen dpg media.
Geert
@Paultje
Je account is niet gekoppeld, ik heb deze geregistreerd in ons systeem. Kan je nog eens volgende stappen doen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html
Als het niet lukt laat dit dan zeker weten, dan geef ik dit door aan onze contactpersoon binnen dpg media.
Geert
Tot mijn grote spijt lukt het niet via uw link. Ik blijf de boodschap krijgen dat ik geen abonnement heb.
@Paultje
Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?
Eindigd deze op @skynet.be of ..@proximus.be?
Geert
@Paultje
Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?
Eindigd deze op @skyent.be of ..@proximus.be?
Geert
@proximus.be
@Paultje
Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?
Eindigd deze op @skyent.be of ..@proximus.be?
Geert
Eindigend op @proximus.be
@Paultje
Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?
Eindigd deze op @skyent.be of ..@proximus.be?
Geert
Eindigend op @proximus.be
Het is hier een beetje wachten op Godot... en ondertussen betaal ik correct mijn factuur van Proximus voor een klantenservice die onbestaande lijkt.
Gelukkig voor mij hebben ze wel al twee maal dit jaar de prijs automatisch zonder problemen verhoogd.
Maar er voor zorgen dat ik terug mijn krant kan lezen is een niet oplosbaar probleem.
@Paultje Onze excuses voor het ongemak. Ik heb nog een kleine aanpassing aan je account gedaan. Kan je nog eens opnieuw proberen aub ?
@Paultje Onze excuses voor het ongemak. Ik heb nog een kleine aanpassing aan je account gedaan. Kan je nog eens opnieuw proberen aub ?
Ik kan terug de krant.lezen, voor mij is de zaak opgelost.
@Paultje Fijn te horen dat alles terug in orde is. Veel leesplezier!
@MARC05 HLN liet weten dat er op 28/9 een abonnement is opgestart voor jou. Ze hebben je hiervan een welkomstmail gestuurd. Je zou moeten kunnen inloggen met het mailadres dat je ook gebruikt voor je account hier op het forum.
Mijn e-press werkt ook niet meer sinds eind september. En ik kan ook niet koppelen via de my proximus knop. Ik heb al uren moeten wachten om iemand te pakken te krijgen bij proximus klantenservice, maar zonder resultaat. Wat een service :-(
Hier hetzelfde liedje . Ook geen plus artikels meer sinds een week … bellen Proximus bellen HLN … gid code … niets helpt . Van het kastje naar de muur
Hier hetzelfde. Ik heb al uren aan de telefoon gehangen om het te activeren. Nu ineens sinds vorige week krijg ik terug de melding dat ik geen abonnee ben. Het is heel lang goed gegaan maar ineens niets meer.
E-press HLN werkt al twee maanden niet meer . Heb alles terug opgestart . GID nummer w<er al een maand geleden overgemaakt aan HLN . Service HLN is ondermaats. Ik betaal voor een product dat niet meer werkt . Ik hen veel geduld , maar trop is te veel . Ik vraag Proximus om na te gaan bij HLN wat het probleemis . Mijn wachtwoord bij HLN is hetzelfde als dit waarmee ik inlog op forum . Volgens HLN zijn wa
Volgens HLN zijn wachtwoorden dus gekoppeld. Maat ik kan dus geen artikelen voor abonnees lezen.
Hier werkte het plots ook niet meer !!
Jaime,
Ik wens je veel geluk . Mijn kruis duurt al maanden. En ik heb alle mogelijke suggesties uitgetest . Zelfs in de prox shop heeft men 45 minuten gezweet, maar er bewoog niets. Ofwel klopt er niets van de door beide partners ( Prox en HLN) gebruikte techniek ofwel is er een groot gebrek aan motivatie om klanten daadwerkelijk te helpen.” A fool at both ends of the line “ , zoals de Britten zouden zeggen.
Come on guys, let’s stick together.
@Walter bladerunner en @JaimeTjampens Kan je het nu nogmaals proberen?
@Tiniminietje @Pascalina @Raf53 Kunnen jullie de klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het verder voor je na.
@DaisyS Even vlug tussendoor, kun je eens naar je privé bericht kijken a.u.b.
Beste Daisy,
Sorry, heb alle mogelijke stappen nogmaals doorlopen . Paswoord e-press HLN is identiek als dit voor forum. Zowel op HLN als bij My proximus wordt mij gemeld : “ Uw accounts zijn reeds gekoppeld . Start met lezen.”
Bij abonnementen lees ik : “ u heeft nog geen beëindigde abonnementen bij DPG Media. Wanneer één van uw abonnementen is verlopen, komt deze hier te staan”
En toch word ik telkens afgeblokt bij de +abonnementen met de klassiekers : “gratis artikel lezen ? Dit artikel is exclusief voor abonnees “ of “ je artikels zijn op.”
Ik vind het ook bijzonder jammer dat als je contact neemt met de klassieke support je telkens ( nu al voor de tweede maal)iemand aan de lijn krijgt die je ten stelligste belooft dat iemand binnen 48 uur contact met je zal opnemen om je persoonlijk te begeleiden. Nooit heeft iemand me opgebeld. Nochtans slaap ik met met GSM .
Ik ben heel blij dat echt iemand mij- en de andere pechvogels- wil helpen.Jammer dat het nog niet lukt.
Stay with us , angel of mercy.
Bij mij werkt alles terug normaal. Wonder o wonder want ik heb niets speciaals gedaan.
Miracles happen now and then .
Ik hoop dat ik bij de volgende lottotrekking er ook bij ben.
Ter inlichting: opnieuw Proximus support gecontacteerd . Bij wat meer gedetailleerd onderzoek bleek dat de instellingen bij Proximus bij mijn onderdeel E-press /HLN de betrokken items niet aangevinkt stonden. Ze zijn nu wel aangevinkt en iedereen hoopt dat ik -wanneer blijft onduidelijk- toch wel eens ooit de integrale versie zal kunnen lezen. Even een kaarsje branden . Will Tura zong : Hoop doet leven”
Ik hou jullie op de hoogte . Hou moed , vrienden .