@chrisje1963 Dag, zie privebericht
Hier al weken hetzelfde probleem
Heb al gemaild naar HLN maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Bij het uitvoeren van de verschillende stappen krijg ik de melding dat mijn proximus en HLN account al gelinkt zijn. Als ik op de knop ‘start hier met lezen’ druk, krijg ik onmiddellijk de melding met de verschillende mogelijkheden tot betalen voor het verder lezen van HLN+
Ook staat er de mogelijkheid om mijn account te koppelen. Klik ik hierop dan komt er in een groene balk te staan dat mijn abonnement succesvol is gekoppeld aan mijn account maar toch staat er bij ‘Het Laatste Nieuws Proximus’ dat er een inactief abonnement is. Begrijpen wie begrijpen kan…
Ik denk dat ik al meer fout heb gedaan dan goed…
Zou dit eindelijk ook in orde gebracht kunnen worden a.u.b., waarvoor dank.
We hebben er recht op via ons proximus pakket maar kunnen er al weken niet meer van genieten
Hopelijk kent dit een positieve afloop…
Mvg
Tanja
@Tanja373
ik heb je account opnieuw gekoppeld.
Kan je op je pc eens inloggen op My Proximus, vervolgens gaan naar ‘producten’ en dan naar ‘ePress’. Hierna klik je op ‘nu lezen’ bij HLN.
Lukt het nu?
Geert
Beste
Dankjewel om dit even te willen nakijken maar jammer genoeg lukt het nog niet.
Ik blijf steeds dezelfde meldingen krijgen…
Mvg
Tanja
@Tanja373 Ik heb HLN gecontacteerd om dit verder na te kijken.
Alvast bedankt!
We wachten hoopvol af.
Mvg
Tanja
Het lukt nog steeds niet…
@Tanja373
we hebben tot nu toe nog geen antwoord gekregen van DPG media,
ik zal bij deze een herrinering sturen.
Geert
@GeertC
Toen ik deze voormiddag toch nog eens probeerde om een HLN+ artikel te lezen en mij gevraagd werd om in te loggen, kon ik de artikels terug lezen.
Hartelijk dank om dit voor ons verder te willen opvolgen.
Nu maar duimen dat het in orde blijft.
Mvg
Tanja
@Tanja373 Blij te horen dat alles terug werkt. Veel leesplezier. HLN heeft vrijdag inderdaad het nodige gedaan.
@GeertC
Toen ik deze voormiddag toch nog eens probeerde om een HLN+ artikel te lezen en mij gevraagd werd om in te loggen, kon ik de artikels terug lezen.
Hartelijk dank om dit voor ons verder te willen opvolgen.
Nu maar duimen dat het in orde blijft.
Mvg
Tanja
Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd bij jullie?
Ik ben nu 3 weken bezig dit pogen op te lossen en w tot nu toe vh kastje naar de muur gestuurd.
Alvast bedankt voor je antwoord @Tanja373
@droopy_kat Ik heb ook voor u een mail naar HLN gestuurd voor verder nazicht. Aan onze kant staat alle goed.
@droopy_kat
Ik heb op 25 april ‘23 een bericht geplaatst in deze topic.
Op 30 april ‘23 was alles terug in orde en dit tot op heden nog altijd, gelukkig.
Wij zijn dus tevreden van de service/hulp die ons geboden is.
Hopelijk komt het bij jou ook vlug in orde.
Mvg
Tanja
@droopy_kat Alles is ook bij HLN in orde. Je moet wel inloggen met je yahoo-mailadres. Kan je dat zo eens testen ?
Bij mij ook hetzelfde probleem. Ik kan al enkele weken geen HLN+ artikels meer lezen. Ik heb telefonisch contact gehad en mijn GID-nummer doorgegeven maar het werkt nog steeds niet.
Kan jij hiervoor een oplossing vinden?
alvast bedankt.
@GuyV17
Ik heb dit doorgstuurd naar dpg media voor verder nazicht.
Bij ons staat alles correct gekoppeld.
Geert
Sinds vandaag werkt alles weer naar behoren.
Bedankt voor de moeite.
@GuyV17 Fijn dat te horen. Veel leesplezier !