Vraag

Hln + artikels zijn niet meer te lezen

  • 13 April 2023
  • 19 reacties
  • 334 Bekeken

Ik krijg de melding, 

HLN

Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt.

START HIER MET LEZEN

Als ik daar op klik komt er voor,:

U bent ingelogd met "m***@skynet.be". Is uw abonnement mogelijk gekoppeld aan een ander account? Log dan opnieuw in met het juiste account of neem contact op met onze klantenservice. Heeft u een Digitaal Basis abonnement? Dan heeft u op dit moment geen toegang tot de digitale krant. Wenst u uw formule te wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

Heb reeds deze voormiddag proberen op de chat te raken van proximus maar  lukte niet. 

Kan er me iemand helpen 

Mvg chris


19 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@chrisje1963  Dag, zie privebericht

Hier al weken hetzelfde probleem 😯

Heb al gemaild naar HLN maar nog steeds geen reactie ontvangen.

Bij het uitvoeren van de verschillende stappen krijg ik de melding dat mijn proximus en HLN account al gelinkt zijn. Als ik op de knop ‘start hier met lezen’ druk, krijg ik onmiddellijk de melding met de verschillende mogelijkheden tot betalen voor het verder lezen van HLN+

Ook staat er de mogelijkheid om mijn account te koppelen. Klik ik hierop dan komt er in een groene balk te staan dat mijn abonnement succesvol is gekoppeld aan mijn account maar toch staat er bij ‘Het Laatste Nieuws Proximus’ dat er een inactief abonnement is. Begrijpen wie begrijpen kan… 🤔 

Ik denk dat ik al meer fout heb gedaan dan goed…
Zou dit eindelijk ook in orde gebracht kunnen worden a.u.b., waarvoor dank.
We hebben er recht op via ons proximus pakket maar kunnen er al weken niet meer van genieten 😥

Hopelijk kent dit een positieve afloop… 🙏

Mvg

Tanja

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja373 

ik heb je account opnieuw gekoppeld.

Kan je op je pc eens inloggen op My Proximus, vervolgens gaan naar ‘producten’ en dan naar ‘ePress’. Hierna klik je op ‘nu lezen’ bij HLN.

Lukt het nu?

 

Geert

Beste

Dankjewel om dit even te willen nakijken maar jammer genoeg lukt het nog niet.

Ik blijf steeds dezelfde meldingen krijgen…

Mvg

Tanja

Reputatie 7
Badge +4

@Tanja373 Ik heb HLN gecontacteerd om dit verder na te kijken. 

Alvast bedankt!

We wachten hoopvol af.

Mvg

Tanja

Het lukt nog steeds niet… 😥😥

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja373 

we hebben tot nu toe nog geen antwoord gekregen van DPG media, 

ik zal bij deze een herrinering sturen.

 

Geert

Dankjewel!

Mvg

Tanja

 

@GeertC 

Toen ik deze voormiddag toch nog eens probeerde om een HLN+ artikel te lezen en mij gevraagd werd om in te loggen, kon ik de artikels terug lezen. 😍

Hartelijk dank om dit voor ons verder te willen opvolgen.

Nu maar duimen dat het in orde blijft.

Mvg

Tanja

Reputatie 7
Badge +4

@Tanja373 Blij te horen dat alles terug werkt. Veel leesplezier. HLN heeft vrijdag inderdaad het nodige gedaan. 

Reputatie 1

@GeertC

Toen ik deze voormiddag toch nog eens probeerde om een HLN+ artikel te lezen en mij gevraagd werd om in te loggen, kon ik de artikels terug lezen. 😍

Hartelijk dank om dit voor ons verder te willen opvolgen.

Nu maar duimen dat het in orde blijft.

Mvg

Tanja

Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd bij jullie?

Ik ben nu 3 weken bezig dit pogen op te lossen en w tot nu toe vh kastje naar de muur gestuurd. 

 

Alvast bedankt voor je antwoord @Tanja373 

 

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat Ik heb ook voor u een mail naar HLN gestuurd voor verder nazicht. Aan onze kant staat alle goed. 

@droopy_kat 

Ik heb op 25 april ‘23 een bericht geplaatst in deze topic.

Op 30 april ‘23 was alles terug in orde en dit tot op heden nog altijd, gelukkig.

Wij zijn dus tevreden van de service/hulp die ons geboden is.

Hopelijk komt het bij jou ook vlug in orde.

Mvg

Tanja

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat Alles is ook bij HLN in orde. Je moet wel inloggen met je yahoo-mailadres. Kan je dat zo eens testen ? 

Bij mij ook hetzelfde probleem. Ik kan al enkele weken geen HLN+ artikels meer lezen. Ik heb telefonisch contact gehad en mijn GID-nummer doorgegeven maar het werkt nog steeds niet.

Kan jij hiervoor een oplossing vinden?

alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@GuyV17 

 

Ik heb dit doorgstuurd naar dpg media voor verder nazicht. 

Bij ons staat alles correct gekoppeld.

 

Geert

Sinds vandaag werkt alles weer naar behoren.

Bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +4

@GuyV17 Fijn dat te horen. Veel leesplezier !

Reageer