Vraag

Hik vision online in router maar offline in de app

  • 16 November 2021
  • 5 reacties
  • 1124 Bekeken

Wij hebben een hik vision camera deze is online in de router maar offline in de app van HIK VISION.

Ik probeer  deze online te krijgen maar heb absoluut geen idee hoe ik dat moet doen met poortmapping. Kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?

heb al naar Hik vission gemaild en naar de winkel waar ik de camera heb gekocht maar daar kom ok geen stap verder mee.

dus alle hulp is welkom


This topic has been closed for comments

5 reacties

Internetpoorten openen op je modem | Proximus

Hikvision devices use the following 4 ports: 8000, 80, 554, 8200

       Day Night Color Camera V2.1.0 (bkeesti.ee)

It is only necessary to open TCP ports from the above range as Hikvision products do not use UDP for communications 

         Hikvision Port Forwarding and Networking Details (cctvaware.com)

 

Dank je wel voor je reactie

Maar ik heb geen idee wat ik moet in vullen bij poortmapping.

Ik ben echt een leek, wat moet ik invullen bij de externe poort begin en einde, interne poort, interne host staat een ip adres wat moet ik invullen bij externe host en beschrijving?

dan heb ik nog even via cmd en ipconfig gekeken zie foto dus ik heb geen idee hoe dit te doen????

 

 

portforwarding moet je in de bbox zelf instellen → BBOX Welcome Page > voeg nieuwe poortmap toe.

eerst inloggen als User en met Userwachtwoord dat op een sticker van je bbox staat.

online filmpjes en meer → bbox3 portforwarding ip camera - Google Zoeken

Hoe configureer ik een port forwarding op mijn B-box 3 |

Port forwarding Bbox 3  - Video Dailymotion

Bedankt voor je hulp, er was een probleem met het aanmelden bij Hikvision, dat is nu opgelost, en het blijkt dat er iets mankeert aan de decoder, die is nu voor reparatie opgestuurd.

Daarna wordt alles geregeld.

Bedankt in ieder gevalvoor je hulp!

Heel graag gedaan en nog een fijn weekend,

Martin.