Skip to main content
Vraag

Haperende tv en internet

  • 15 november 2021
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Sinds enkele weken hebben we problemen met TV en internet. Op de TV hapert het beeld (blokjes) of valt het enkele seconden uit (zwart beeld). De muziek via Denon (internet) valt ook regelmatig kort uit of hapert. De muziek wordt dan plots versneld afgespeeld. Heel vervelend. Het probleem verergert als er gewerkt wordt op de pc. Op vraag van de klantendienst hebben we de modem gereset, alles herstart - zelfs diverse keren - maar het probleem blijft. We hebben 2 TV’s met 2 decoders (1 kabel en 1 wifi) en een wifi-booster.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2146 reacties
  • 15 november 2021

@Weethetniet Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.


Martin
  • 33979 reacties
  • 15 november 2021
DaisyS schreef:

@Weethetniet Kan je je gegevens toevoegen aan je 👉 forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 15 november 2021

Ik heb de gegevens aangevuld. Alvast dank voor het nakijken.


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 21 november 2021

Ik weet niet of er ondertussen iets werd aangepast, maar het probleem lijkt te zijn opgelost. Cross my fingers. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 26 november 2021

Fijn te horen dat u geen problemen meer ondervonden hebt.

Er is niets gewijzigd aan uw lijn. Ik heb ze voor de zekerheid ook even nagekeken, maar zie van hieruit niet onmiddellijk een oorzaak.