Beste allen,
Gisteren had ik opeens al mijn mailfolders in het Engels staan in Outlook, waardoor ik dit opnieuw ingesteld heb.
Hierdoor is een handmatig aangemaakte folder met de naam “Geklasseerd” verdwenen, of ik denk toch dat dit door deze actie komt. In ieder geval vermoed ik niet dat Proximus hier enige schuld in treft. Integendeel: ik contacteerde gisteren de helpdesk en er werd reeds een ticket aangemaakt, mijn probleem werd zeer serieus genomen. Een dikke pluim alvast voor de helpdesk!
Ik vermoed dat ik maandag zal opgebeld worden door de technische dienst, ik wil echter zeker zijn dat ik zelf alles heb gedaan, wat in mijn mogelijkheid ligt. Ik deed deze stappen.
- Direct bij het opmerken van het verdwijnen van de folder, heb ik me aangemeld op de Webmail, daar was de folder ook weg.
- Aangezien een ander vermoeden was, dat het ost file vermoedelijk werd overschreven, heb ik met een recovery tool gezocht naar verwijderde ost files. Ik vond er 1, waardoor ik een 30tal mails uit de betreffende + de structuur van deze map heb weten terug te plaatsen.
- Er stonden echter veel meer mails in dan dit, dus voorlopig is mijn enige hoop dat er langs de serverkant nog iets mogelijk is.
Zoals eerder geschreven, wil ik echter heel zeker dat ik alles deed wat ik zelf kon doen, kwestie van de technische dienst niet met onnodig werk op te zadelen.
Groetjes