Vraag

Geen Wifi op PC

  • 25 September 2021
  • 57 reacties
  • 1313 Bekeken

  • Rising star
  • 20 reacties

Als ik mijn PC opstart zie ik een icoontje “wereldbol” onderaan rechts.

Mijn F12 toets “ antenne” kleurt oranje moet normaal wit worden

Dit geeft aan dat er geen aansluiting heb met het internet

Als ik nu op het icoon wereldbol click heb ik de mogelijkheid om een probleem oplosser te activeren. Met als resultaat dat ik op het mijn F12 toets “antenne” moet drukken

Doch als ik dit doe verandert het icoon “wereldbol” in het icoon “vliegtuigstand” en dat is niet de bedoeling

Heb met mijn computer ook reeds bij mijn dochter gaan inloggen en daar ook met hetzelfde probleem

Doch wanneer ik terug thuis kwam en mijn PC terug opstartte thuis deed die terug normaal terug wifi

zoals het hoorde.

Doch ‘s anderdaags weer geen wifi ik liet hem in slaapstand staan ging een boodschap doen en kwam terug activeerde terug mijn PC en het werkte weer tot ik natuurlijk hem weer afsloot. Ik dacht dat ik het gevonden had je kunt je wifi inschakelen als “NA 1 UUR” maar nu de lukt het langs geen kanten  meer

Heb ook met de computer van mijn dochter bij mij eens ingelogd en dat verliep probleemloos.

Heb al twee virusscanners laten lopen met als resultaat “GEEN VIRUSSEN”

Ik dacht misschien ligt de fout bij de provider maar dit is ook niet het geval.

Voila dat is mijn probleem kan wel op internet via kabel maar niet via WIFI momenteel.

Zijn er oplossingen ???????

 


57 reacties

ik kan steeds klikken op die “OPNIEUW PROBEREN” hij begint dan die 3 updates te doen waarvan er 1 voltooid en 2 mislukken en krijg dan een fout melding dan er fouten zijn

Inzake updates zit ik eigenlijk in een spiraal zie afbeelding kwaliteitsupdates je ziet dat voor 28/09 en 27/09 maar er waren ook al  op 25/09 en 26/09 elke keer als ik op OPNIEUW PROBEREN klikte gebeurde er wel iets maar steeds hetzelfde resultaat “ER IS EEN FOUT OPGETREDEN”

Mijn windows is zie afbeelding

 

mss kan dit een oplossing zijn → How to uninstall a Windows 10 update | Tom's Guide (tomsguide.com)

zie ook → https://nl.restoro.com/pages/uyrn/index.php

Welke update zou ik dan verwijderen die van 17/9 (KB5005033) vermits er op 17/09 iets is gebeurd zie vorige berichten maar daar was sprake van (KB5005565 die mislukte)

Na verwijdering hem terug downloaden uit Windows catalog

Restoro heb ik ook al geïnstalleerd maar om de problemen op te lossen is het te betalen .Moest ik weten dat het daarmee opgelost is zou ik het zeker overwegen. Maar heb ook al CCleaner geprobeerd dat mag ik 15 dagen proberen maar heeft nog oplossing opgeleverd.

Hier is nog niet iets dat uitgevinkt is dat belangrijk is ?????,

in die zwarte vakjes misschien ?????

 

Reputatie 7
Badge +4

 

 

Dat lukte niet of hrt zou moeten zijn dat die niet meer opstaat.

Wat bedoel je met dit bericht

Dat lukte niet of hrt zou moeten zijn dat die niet meer opstaat

Ik bedoel dat in je instellingen deze optie “probleem oplosser” normaal gezien actief staat tenzij je die zou zelf veranderd hebben en dus als die opstaat zal het niet gelukt zijn 

Reageer