Skip to main content
Vraag

Geen TV en inernet met vlagen

• August 2, 2026
  • 31 reacties
  • 177 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 21, 2026

@m.v Wij bieden inderdaad aan tot in de huiskamer maar kunnen enkel onze eigen toestellen nakijken. Gezien je met een eigen meshnetwerk werkt kunnen wij niet uitsluiten dat het hier niet aan ligt. Ik kan nogmaals een technieker ter plaatse sturen die eens met een lange rechtstreekse kabel kan testen of eens een wifi booster of dergelijke van ons er tussen kan plaatsen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • August 22, 2026

@DaisyS  ter info  “TV Radio is bekabeld aangesloten “ dus Mesh  is uitgesloten.

Een technieker noem je dat?  spreken niet eens behoorlijk nederlands, en komen hun factuur ter plaatse maken op hun laptopje zonder iets technisch  na te kijken. Oeps dat is dan 85€ om aan te bellen en factuur te maken. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 22, 2026

Wel heel toevallig dat altijd alles werkt als je bij Telenet bent. In eens een andere provider en de toestellen , lees eigen toestellen , werken plots niet meer ? 

Proximus heeft hier een handje van aan. Want ze geven niet toe dat het aan hun ligt en doen geen deftige metingen op de lijnen. 

Ik stapte van Telenet naar Proximus maar technische problemen zoals verbruik en om de dag terug kijk tv problemen. Ligt aan je toestellen , ja ja zal wel. Ik ben blij dat ik bij Proximus weg ben want dat heeft me geen nieuwe switch als Deco Mesch systeem gekost wel een hoop kopzorgen. 

@m.v zou terug naar Telenet gaan daar waar het werkte is het beste advies dat ik kan geven. Hier ga je geen oplossing vinden en of krijgen vrees ik. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • August 22, 2026

@patrick1981  zo ik kan lezen heb je het zelfde meegemaakt 😅echt een trieste bedoeling als het over TV en internet gaat. Ben meer dan 30 jaar klant voor GSM nooit problemen gehad, en was er 1 kon ik het in mijn moedertaal uitleggen. Inderdaat het zal wel aan de toestellen liggen (snelste oplossing) om 85€ te kunnen aan te rekenen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 22, 2026

@m.v 

Heb het zelfde voorgehad. En das nog niet alles. Had ook al eens een storing en ik belde op want had geen diensten meer. Ze zeiden doodleuk ligt in de straat wordt opgelost. Ik heb 2 dagen gewacht en nog eens gebeld en gevraagd wordt dat opgelost zijn er mee bezig zegt ze . Ik zeg dat kan niet want dat fiber kastje brand rood ik zeg denk dat daar het probleem zit. Nee zegt ze in de straat. Ik zeg nee dat kan niet en na lang drammen resette ze ze mijn fiber kastje in de woning , wat denk je ?????? Had weer diensten !!!! 

De gsm is een ramp tegenwoordig , heb die van mijn werk , privé is Orange. In frankrijk slecht bereik met Proximus , ben er eens per 14 dagen. Blijkbaar moet je op een andere provider verbinden dan heb je goed bereik. Wat een praktijken allemaal. 

Ben blij dat ik geen Proximus meer heb van tv en internet , gsm betaald mijn werkgever dus daar kan ik niet onderuit. Maar privé heb ik Orange voor de gsm. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 22, 2026

@m.v 

Heb het zelfde voorgehad. En das nog niet alles. Had ook al eens een storing en ik belde op want had geen diensten meer. Ze zeiden doodleuk ligt in de straat wordt opgelost. Ik heb 2 dagen gewacht en nog eens gebeld en gevraagd wordt dat opgelost zijn er mee bezig zegt ze . Ik zeg dat kan niet want dat fiber kastje brand rood ik zeg denk dat daar het probleem zit. Nee zegt ze in de straat. Ik zeg nee dat kan niet en na lang drammen resette ze ze mijn fiber kastje in de woning , wat denk je ?????? Had weer diensten !!!! 

De gsm is een ramp tegenwoordig , heb die van mijn werk , privé is Orange. In frankrijk slecht bereik met Proximus , ben er eens per 14 dagen. Blijkbaar moet je op een andere provider verbinden dan heb je goed bereik. Wat een praktijken allemaal. 

Ben blij dat ik geen Proximus meer heb van tv en internet , gsm betaald mijn werkgever dus daar kan ik niet onderuit. Maar privé heb ik Orange voor de gsm. 

Oei, als Telenet klant hier een beetje komen trollen?! 

En in Frankrijk slecht gsm bereik van Proximus? WERKELIJK? Ja de Proximus tamtams werken daar niet hé!

Als u denkt dat Telenet geen problemen heeft dan bent u wel heel erg naief! djeezes!