Vraag

Geen service sinds 26/05/2023

  • 30 May 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties

Sinds 26/05/2023 is er geen enkele service van Proximus die werkende is bij ons. We zijn ook de enigste in de straat die problemen hebben, terwijl we sinds vrijdag te horen krijgen dat het een algemeen probleem is.

Telkens we sinds vrijdag naar de support dienst bellen op 0800 22 500 is het een bandje die afspeelt dat zegt dat er hinder kan ondervonden worden. Op vrijdag 26/05 kwam er dan, zonder mijn weten en het weten van Proximus een technieker langs, blijkbaar was de GPON frequentie te laag, waar ik ook nog nooit van gehoord heb, waar het dan kort gewerkt heeft en dan plots terug niet.

De chat support in de MyProximus app trekt ook op niet veel, waar de persoon van de helpdesk letterlijk zegt dat die hoopt dat het nog lang zal duren met dat het een verlengd weekend is. Er worden dan bundels en diensten geactiveerd waar ik niet om gevraagd heb en mij ook niet gevraagd geweest is of ik dat wil.

Vandaag, 30/05, toch iemand aan de lijn kunnen krijgen via de optie voor storing / technische hulp, die dan iets moet navragen bij een collega en mij in wacht zet, dan krijg ik een totaal andere persoon aan de lijn die niet van de technische dienst is en mij moet doorsturen, terug in wacht, en dan terug moeten navragen, en van de technieker of case die ze vrijdag gingen aanmaken is er nu plots ook niets meer van terug te vinden. Het enige wat ik krijg van antwoord is ‘wachten en ge zult een sms krijgen’.

Men valt dan onder het “Business” aspect bij Proximus maar veel verschil maakt dat blijkbaar niet uit als ze u behandelen als een stomme sukkelaar.

Kan er hier eens iemand deftig naar kijken?

Ondertussen ook bij de Vlaamse ombudsdienst van Telecommunicatie een klacht ingediend.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@dgs 

Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak, op dit moment zijn er nog steeds werken aan de gang op onze infrastructuur.

We trachten hier met man en macht aan te werken, om je zo spoedig mogelijk in dienst te krijgen.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

@dgs

Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak, op dit moment zijn er nog steeds werken aan de gang op onze infrastructuur.

We trachten hier met man en macht aan te werken, om je zo spoedig mogelijk in dienst te krijgen.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Mijn excuses maar dat is toch te triestig voor woorden.
Mijn netwerk thuis heeft meer redundantie dan zo een organisatie, infrastructuur werken 😂

De oplossingen die nu uit de kast komen zijn ook maar broodkruimels die gegooid worden.

Reputatie 7
Badge +3

@dgs 

Ik kan op het GSM nummer eindigend op ..0119 1BT gratis mobiel internet activeren, zodat je tijdelijk verder kan tot je internet hersteld is.

je kan dan je GSM activeren als hotspot.

 

Geert

@dgs

Ik kan op het GSM nummer eindigend op ..0119 1BT gratis mobiel internet activeren, zodat je tijdelijk verder kan tot je internet hersteld is.

je kan dan je GSM activeren als hotspot.

 

Geert

Wat ik nodig heb is een vaste ethernet verbinding voor mijn desktop PC.
Alsnog moest mijn PC wifi mogelijkheid hebben, ben ik nog niets met een magere upload van 10-20 Mbs over 4G/5G, dan had ik zowel bij Telenet kunnen blijven op hun “fiber” coax.

Reputatie 7
Badge +5

@dgs Aangezien er een klacht is ingediend bij de ombudsdienst dient alle communicatie nu via hen te verlopen. 

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Reageer