Vraag

geen internet en TV meer

  • 23 May 2023
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Beste,

Wij hebben een verhuis aangevraagd voor 1/6.  De eerste beschikbare datum is 7/6. Als we gisteren de vraag telefonisch stelden of dit vroeger kon, deelt een vrouw met een Nederlands accent ons mee dat men binnen de 48h ons gaat contacteren.  Echter stellen we kort na het gesprek vast dat er geen internet of TV meer beschikbaar is.

De eerste collega wijt het aan werken in de straat en er zijn nog veel klachten van in de buurt.  Niet dat er werken zijn, maar soit, we zijn geduldig.

Een tweede collega later op de dag vertelt ons dat het vorige een kwakkel was, hij laat ons wat testen uitvoeren, vermeldt dat we niet afgesloten zijn, maar dat er buiten iets kapot moet zijn.  Er moet een afspraak met een technieker gemaakt worden.  men gaat ons terugbellen.

Vandaag nog niets vernomen, en nog maar eens terug gebeld.  Deze collega meldt dat we wel degelijk zijn afgesloten. en terug activeren pas kan als we de verhuis intrekken.  Na een lange babbel stelt hij als oplossing een ‘telearbeid’ voor.  De gegevens zullen doorgestuurd worden.  Echter nog steeds niets ontvangen.

Mijn vriendin belt ook nog eens terug, maar wordt niet geholpen want het contract staat niet op haar naam, en ze belt niet met het juiste gsm nummer.  de GDPR wordt ingeroepen.  Hoe zot wordt het dat je een partner ingeschreven op hetzelfde adres niet geholpen wordt.

Wij willen formeel klacht neerleggen tegen deze gang van zaken en via dit forum.  Mijn vriendin die als zelfstandige werkt kan al heel de tijd niet werken wegens geen internet.  Niet werken is geen inkomsten.  We krijgen maar geen oplossing via de helpdesk, en nu ziet het er naar uit dat we meer dan 14 dagen zonder internet en TV zullen zitten, waar we nochtans wel voor betalen.  Als klant vraag je je af hoe moeilijk het kan zijn om een verhuis te regelen.  Een verhuis vragen voor 1/6 mag niet betekenen dat je ons zonder internet en TV zet op 22/5.  Deze interne fout dan rechtzetten is blijkbaar niet mogelijk. 

Graag dringend een oplossing, en geen praatjes, voor het internet op ons huidig adres, en een vroegere aansluitdatum voor het nieuwe adres.  Een financiële compensatie is ook meer dan op zijn plaats voor de ongemakken en financieel verlies die we nu ondervinden.

mvg

 

 


6 reacties

@lucsim

Best hier - dit is een publiek forum dat iedereen raadplegen kan! - geen persoonlijke gegevens posten.

Beter is  zorgen dat je gegevens in je → ForumProfiel goed ingevuld zijn.
Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (nuttig voor je verzoek, bijv. je adres) vermelden..
Als alles is ingevuld klik je onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt dat ook hier van zodra dit gebeurd is. 
De Proximus forummedewerkers kunnen dan direct aan de slag.

Dag Mutlie,

dacht dat ik dit prive stuurde naar Proximus, want heb publiek forum niet aangevinkt.

maar niet dus.

Ik zal alles maar verwijderen dan.

mvg

Luc

Reputatie 7
Badge +4

@lucsim

uw bovenvermeld bericht bevat geen privé info en kan dus als dusdanig blijven staan ; een Proximus moderator zal u op basis van bovenstaande  wel  feedback of een oplossing kunnen geven indien uw privé info vermeld is in uw forum login profiel (bv. uw klantnr en uw oud/huidig en uw nieuw/toekomstig adres)

een reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum is evenwel niet “onmiddellijk” (kan enige uren/dagen uitblijven in functie van de bezetting en het aantal te behandelen berichten)

 

@M_016 ik denk dat @lucsim zij privé informatie die hier eerst stond zelf verwijderd heeft naar aanraden van Mutlie.

@M_016 ik denk dat @lucsim zij privé informatie die hier eerst stond zelf verwijderd heeft naar aanraden van Mutlie.

Klopt! (telefoonnummers en adressen)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @lucsim ik heb een escalatieprocedure opgestart, de planningsdienst zal je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak. Heidi

Reageer