@Daphny Op welk klantennummer en wanneer werd de aanvraag gedaan die werd afgewezen? Vul je deze even aan in je profielgegevens samen met het volledige adres? Groetjes, Antonella
Je gaat bouwen? Voorzie je aansluiting | Proximus
Beschikbaarheid van VDSL2 bij jou thuis | Proximus
Beschikbaarheid van TV bij u thuis | Proximus
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Beste, ik denk dat wij nog geen klantennr hebben omdat ze tegen ons gewoon zeggen dat het niet kan en sturen ons naar andere providers. Dit account is op het adres waar we nu wonen, maar op naam van mijn vader dus kunnen we niet meenemen en wil graag klant zijn op eigen naam. Er zijn verschillende dossiers aangemaakt maar heb helaas enkel de dossiernummer nog van iemand die wel behulpzaam was. Maar toen ze mij hierover terugbelden werd er weer gezegd da het niet gaat. Dossiernummer 49531245. Alvast bedankt
@Daphny
kan je aub in je profiel het correcte adres ingeven waar je aansluiting wenst?
ik heb de case gevonden, maar die is idd al afgesloten als onmogelijk
we willen nog wel eens kijken rechtstreeks bij de techn dienst, als we het juiste adres hebben?
Als ze zeggen dat het niet gaat, is het meestal omdat er extra kabelwerk zal moeten getrokken worden bijv; : voor 1 klant zijn die investeringen te hoog… maar eerst eens navragen bij betrokken diensten
groetjes
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Dag Tina
dankjewel om dit te bekijken. Ik heb even het billing adres aangepast want de rest kon ik precies niet wijzigen. Denk ook dat je ons adres wel kan terugvinden in de dossiers die zijn aangemaakt. Weet dat we gerust mee willen betalen voor de kosten. Jullie zijn onze enige optie. Andere providers gaan die kost dan waarschijnlijk ook niet willen maken, maar wij moeten toch ooit internet kunnen hebben? Proximus is de enige provider die hier in de buurt ligt. Weet dat er net een stuk grond naast ons verkocht is en rechts naast ons ligt nog een stuk. Hier komen dus nog zeker 2 andere gezinnen wonen. Deze investering is dus zeker niet voor ons alleen!
Dankjewel voor de hulp.
@Daphny
in je profiel is niets aangepast
ik heb er nu zelf een vermoedelijk adres in gezet? kan je bevestigen dat het om dat adres gaat in E… ?
ik stuur je ook nog een privébericht.
groeten
Tina
@Daphny
we hebben goed nieuws; er is een aannemer aangesteld om een oplossing te bieden
Een exacte timing heb ik nog niet, maar wordt vervolgd…
Groetjes
Tina
Dag @tina.b
Goed nieuws, ze zijn langst geweest en hebben de kabel aangesloten. Ik begreep dat de volgende stap is om iemand langst te laten komen die de modem etc kan komen aansluiten. Zou je mij hierover kunnen contacteren om verder af te spreken?
Alvast bedankt voor al je hulp.
Mvg
Daphny
@Daphny
ik vermoed dat er nog geen officieel klantennummer is opgemaakt voor jou.
Dat kon pas als aansluiting techn mogelijk gaat zijn
Ik ga je laten bellen door iemand van de commerciële dienst die de nodige inleidingen gaat doen.
Groeten,
Tina
@tina.b
ik begin de moed echt te verliezen! Weer een afspraak voor 2 weken vastliggen. Speciaal onbetaald verlof genomen. Word ik nu op de dag zelf afgebeld!! Kan er aub nog iemand langstkomen vandaag… ik vind het echt niet kunnen dat wij al zo lang aan het wachten zijn en alweer dezelfde dag afgebeld worden! Kan er aub met iemand anders geschoven worden en mensen die al 4 maand aant wachten zijn geholpen worden?? Ik kan niet leven of van thuiswerken in een huis zonder internet. Help ons aub!
Beste Proximus-klant, door uitzonderlijke situatie kunnen we spijtig genoeg niet anders dan je afspraak te verplaatsen naar een latere datum. We stellen je deze datum voor: 03/01/2022 tussen 12h30 en 17h00. Als dit voor jou niet past, dan kan je deze afspraak eenvoudig wijzigen via deze link https://www.proximus.be/myproximus/Personal/services/My-Appointments__/all/#. Ter info: Je bestelreferentie is R00000034012747862. Bedankt alvast. Het Proximus-team
@Daphny
oh nee, dat is echt niet OK
ik ga zoeken wat er ad hand is…
excuses
Tina
@Daphny
Onze diensten krijgen het momenteel heel moeilijk om al de aanvragen volgens afspraak af te handelen (ziekte, verloven, tech probl… enz)
Ik weet het dat jullie al lang wachten
Ik heb gevraagd om aub nog iemand langs te sturen
Op dit moment is dit niet mogelijk, hebben ze mij geantwoord.
zucht, sorry sorry, :-(
@tina.b
bedankt voor de moeite :(…
@tina.b we hebben eindelijk internet! Ik wil jou graag persoonlijk bedanken. Zonder jou waren we hier niet geraakt.
Echter krijg ik hier al een eerste factuur van 100 euro, abonnement + opstartkosten. Ik weet niet of ik deze wil betalen eigenlijk. Wij hebben 5 maanden gewacht op internet, konden daarom niet verhuizen en zaten 5 maanden lang met dubbele kosten aan water, electriciteit, huur etc. Wat is jullie voorstel ter compensatie?
alvast bedankt
mvg
@Daphny
ik zal dit laten nakijken en zien wat mogelijk is!
groeten
Tina
@Daphny
dit werd ondertussen behandeld via dossier 50042999.
fijne dag
Groeten,
Tina
Bedankt @tina.b
kan u mij informeren over de uitkomst? Moet ik zelf bellen en dit dossiernummer vermelden?
alvast bedankt
@Daphny
zie privébericht :-)