Skip to main content

Beste

Ik heb al een hele tijd (2 a 3 jaar) problemen met 4G in buitenland.

Het probleem is dat ik geen 4G in het buitenland heb terwijl de roaming actief is en alle instellingen zowel op de mobiele telefoon als in het account juist staan (geen blokkeringen).

 

Ik heb een gezamenlijk abonnement (flex) met in totaal 3 mobiele telefoons. Op de overige 2 mobiele telefoons lukt de 4G in het buitenland perfect maar op mijn mobiele telefoon niet.

Ook kan het niet te maken hebben met het telefoon zelf want deze is al een paar keer gewijzigd ondertussen alsook een nieuw telefoonkaartje

 

Kan iemand mij hiermee helpen aub.

 

 

4g /roaming moet actief staan bij proximus voor uw betrokken nummer/simkaart.
Dit kunnen de Prox forummedewerkers maandag natrekken of dit in orde is.

NB: proximus forummedewerkers komen, niet langs hier in het weekend en feestdagen, maar dan blijft wel de helpdesk 080022800 bereikbaar.


Dag @appelke deden jullie al een kruistest? Dat wil zeggen, jouw simkaartje in een toestel stoppen waarop 4G wel werkt. Groetjes, Heidi


Reageer